gezocht focal tc90tdx

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door hannesie »

@ Bas, Vreemd, je avatar gaat voor mij ineens meer lijken op iemand die het grote geld ziet. :oops: :twisted:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Marp »

Dit zet in elk geval "er eigenlijk niet vanaf willen" en "ze willen verkopen om een mede audiofiel te helpen" in een heel ander daglicht. Nu een mogelijk helpende hand zelf met dit topic geholpen lijkt te zijn, moeten we de focus maar weer op de TS richten en kijken of ook hij geholpen kan worden. Ik hou alvast mijn ogen extra voor je open, befresh :!:
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Bas Horneman »

Mijn ebay veiling kan ik niet meer intrekken. (Heb het geprobeerd)

Dus heb ik elders een TC90tdx gekocht voor 50 euro. Moet ook nog verzendkosten betalen 15,69 euro.

Dus voor 50 euro + verzendkosten uit Spanje. Mag je em bij me ophalen thuis.

Of nog eens verzendkosten dan stuur ik em op naar je.

Of je kan me natuurlijk ook je adres doorgeven. Dan laat ik em direct doorsturen.

Laat me alstublieft snel weten want ik ga morgen met vakantie naar Zweden.
Bijlagen
DSC00051.jpg
DSC00052.jpg
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Arno »

Netjes O:)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door hannesie »

+1
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door CoenvanDongen »

Nice!

Daar ga je iemand heel erg blij mee maken ;)
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door CoenvanDongen »

Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Bas Horneman »

Hopa nog 1. http://link.marktplaats.nl/571248079 Bieden vanaf 70 Euro.
befresh
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 19 jan 2009, 21:48

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door befresh »

allen bedankt voor de reacties. als je nog niet op vakantie bent zou ik idd graag de tweeter uit spanje willen. lukt dat nog. ik heb ook contact met de aanbieder van de tweeters op mp.
mag er eentje overnemen voor 78 euro. incl verz. kosten. lijkt me prima.
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Bas Horneman »

vertrek over een half uur. Ik ga je adres doorgeven.

Groeten,
Bas
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Bas Horneman »

Het pakje is gisteren gearriveerd in Nederland.

Ik heb het tracking nummer doorgestuurd.

Mvg,
Bas
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Bas Horneman »

befresh is de tweeter aangekomen?
befresh
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 19 jan 2009, 21:48

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door befresh »

yep, tweeter is aangekomen. is ingebouwd en klinkt naar behoren. bedankt. enigste puntje. de ophanging van het membraam is beschadigd. lijkt ook niet van het orginele materiaal gemaakt. is nu een zacht kleverig goedje dat zeer kwetsbaar is. wel jammer, want ziet er nu niet zo netjes uit. op de foto's is dit trouwens niet te zien.
gr,

Bart
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Bas Horneman »

de ophanging van het membraam is beschadigd. lijkt ook niet van het orginele materiaal gemaakt. is nu een zacht kleverig goedje dat zeer kwetsbaar is. wel jammer, want ziet er nu niet zo netjes uit. op de foto's is dit trouwens niet te zien.
Jammer. Er is inderdaad op de foto niets verdacht te zien. Valt me toch tegen dat dit niet genoemd is door die meneer.
BLACKFOCAL
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 nov 2017, 8:36

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door BLACKFOCAL »

Nou hier is Blackfocal je kunt altijd vragen aan mij, ik heb weleens wat liggen . Veel bezig met Focal sinds 1988 toen ik Titus Niessen leerde ken, destijds in Groningen. Nu zit hij in Haarlem. Met zaak Speaker en Co . Ik ken hem nu 29 jaar. Alleen geen Focal meer :(

mvrgr Blackfocal
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: gezocht focal tc90tdx

Bericht door Shadow »

Ik denk dat ie na 5 jaar wel uitgetweeterd is hoor :relax:
Plaats reactie