alweer bedankt voor de tips, geweldig dat jullie mij iets wegwijzer maken!
Nog een vraag om jullie bezig te houden: maakt het qua geluid uit of je een speaker unit verzinkt of niet? Niet verzinken scheelt een hoop werk aangezien ik het frezen op school moet doen... Want ik ben van plan er toch een 'beschermkap' overheen te maken, dus uiterlijk aan voorkant maakt me niet zo heel veel uit...
Groetjes!
Vragen over GHP, baffle en 3D-tekenprogramma's
Moderator: Beheerdersteam
-
zwolschemaloten
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 23 mar 2011, 15:31
- Locatie: zwolle
Re: Newbie's and Noob's questions here
Elk obstakel op de baffle zorgt voor reflectie/diffractie. Het verschil tussen wel en niet verzinken is te meten en verzinken heeft de voorkeur. Net als afronden van de zijkant van een baffle. Wat je wel en niet doet zouden allemaal overwegingen kunnen zijn.
- medal-mike
- Berichten: 37
- Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
- Locatie: Margraten
Re: Newbie's and Noob's questions here
Waar een topic over meetsetjes toch niet tot leidt.....
Een tip voor mensen die graag GRATIS willen tekenen met een AutoCAD look alike (2D dan)
----> DRAFTSIGHT <----
http://www.3ds.com/products/draftsight/overview/
Dit is een simpel 2D programmaatje, dat gemaakt is om niet AutoCad te hoeven aanschaffen.
Klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor mensen die met veel duurdere 3D pakketten werken, toch ook wel logisch.
Je gaat namelijk niet 2 keer een duur pakket kopen, vandaar deze actie van een 3D pakket leverancier.
Veel plezier
Een tip voor mensen die graag GRATIS willen tekenen met een AutoCAD look alike (2D dan)
----> DRAFTSIGHT <----
http://www.3ds.com/products/draftsight/overview/
Dit is een simpel 2D programmaatje, dat gemaakt is om niet AutoCad te hoeven aanschaffen.
Klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor mensen die met veel duurdere 3D pakketten werken, toch ook wel logisch.
Je gaat namelijk niet 2 keer een duur pakket kopen, vandaar deze actie van een 3D pakket leverancier.
Veel plezier
Re: Newbie's and Noob's questions here
Gut je bent me voor.medal-mike schreef:Waar een topic over meetsetjes toch niet tot leidt.....![]()
Een tip voor mensen die graag GRATIS willen tekenen met een AutoCAD look alike (2D dan)
----> DRAFTSIGHT <----
http://www.3ds.com/products/draftsight/overview/
Dit is een simpel 2D programmaatje, dat gemaakt is om niet AutoCad te hoeven aanschaffen.
Klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor mensen die met veel duurdere 3D pakketten werken, toch ook wel logisch.
Je gaat namelijk niet 2 keer een duur pakket kopen, vandaar deze actie van een 3D pakket leverancier.
Veel plezier
Ik teken alles met Draft Sight tot nu to de beste gratis auto cad kloon die er is in 2D.
