Tangband D'Appolito inclusief HMS speaker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Tangband D'Appolito inclusief HMS speaker
O, wat mooi! Het project van de luisterdag Breda III (mei 2007) herrijst! Ik heb je CD van die dag nu op staan, spelend op de parsival kloon van leobus. Op die CD heb je veel muziek met ruimtelijke opnames, die worden op deze speakers met een waanzinnig diep beeld weergegeven. Ik herinner me dat de halve maan speakers die ruimtelijkheid ook extreem goed konden weergeven.
Thanks!!! Krijgt nog een laagje zogenaamde verf beits en een beetje afbouwen......zijn er nog niet.......
Maar dank!!!
Maar dank!!!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zijn ze er wel in Breda? dat zou mooi zijn, de v1 beviel me zeer goed.doppedoos schreef:Thanks!!! Krijgt nog een laagje zogenaamde verf beits en een beetje afbouwen......zijn er nog niet.......
Maar dank!!!
@Henkjan,
Hmmmm ....naar Breda..... Met mijn lichamelijke conditie en de ervaringen van vorig transport (Taiwan) zie ik dat soort uitstapjes als een hele onderneming....
Komt tijd komt raad...... We shall see; heb immers ook nog de piano key's die ik zou kunnen meenemen
Hmmmm ....naar Breda..... Met mijn lichamelijke conditie en de ervaringen van vorig transport (Taiwan) zie ik dat soort uitstapjes als een hele onderneming....
Komt tijd komt raad...... We shall see; heb immers ook nog de piano key's die ik zou kunnen meenemen
Heel erg fraai geworden!!! Blijft een uniek ontwerp voor mij
Tuurlijk ben je d'r bij, en daddy ook natuurlijk!!! Zonder jullie doe ik het niet
Tuurlijk ben je d'r bij, en daddy ook natuurlijk!!! Zonder jullie doe ik het niet
@doppedoos,
Er vallen me twee dingen op :
1. Is vinyl niet meer goed genoeg en draai je tegenwoordig met edelmetaal? 2. van wat voor soort materiaal ook, je houd ze goed schoon! groet,
Aat
Er vallen me twee dingen op :
1. Is vinyl niet meer goed genoeg en draai je tegenwoordig met edelmetaal? 2. van wat voor soort materiaal ook, je houd ze goed schoon! groet,
Aat
@ Aat voor die plaat moet je maar even op mn site gluren .... en natuurlijk schoonhouden die groeven....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
een plaatje idddoppedoos schreef:een plaatje met drivers:
net onderdeeltjes besteld voor de filters....kwam erachter dat het malle keramische tweatertje 6 ohm is en meteen maar een nieuw wofertje besteld voor de nieuwe halve maan daar dit oude wofertje uit de handel is...
Zul je net zien; draai nu met 1 halve maan speaker en 2 appolito's. wacht nog op 1 spoeltje en heb even een subje van andere set geleend. Maar inderdaad;
@Jeroen en inderdaad heb dat cd-tje van 2007 ook weer uit de kast getrokken en is inderdaad weer minstens net zo ruimtelijk. Minstens omdat ik nu iets betere spoeltjes en condensatoren heb gebruikt.
@Jeroen en inderdaad heb dat cd-tje van 2007 ook weer uit de kast getrokken en is inderdaad weer minstens net zo ruimtelijk. Minstens omdat ik nu iets betere spoeltjes en condensatoren heb gebruikt.
Het leven is raar zit hier met zo een dubbel gevoel dit bericht te schrijven.....daddy is overleden en heb de slapeloze nachten gebruikt om mn speakertje fijn aftestellen. Een goede vriend heeft me vandaag overgehaald toch te meten daar ik overmorgen een eerste interview heb over de speakers.... Ook in spirit van daddy ga ik dus gewoon door... Moest perslot de afscheids muziek voor daddy samenstellen....
Hier volgt dan ook de eerste en laatste meting....
dit alles ter ere van daddy!!
Hier volgt dan ook de eerste en laatste meting....
dit alles ter ere van daddy!!
mooie homage simon en nogmaals sterkte
mvg
audioot
mvg
audioot
Net Theo Wubbolts van HVT op bezoek gehad. een mooier compliment kon hij me niet geven: Gebeurt niet vaak dat ik ergens stil van ben....
Ha, die is jouw/ZBA-niveau niet gewend
De looks doen natuurlijk ook veel, het is een geweldig klinkende en mooi uitziende speaker.
De looks doen natuurlijk ook veel, het is een geweldig klinkende en mooi uitziende speaker.
@ Jeroen
en gewoon gedemonstreerd met mijn oude demo cd-tje
overigens is de heer Wubbolts wel een bron voor mooie klassieke opnamen.
en gewoon gedemonstreerd met mijn oude demo cd-tje
overigens is de heer Wubbolts wel een bron voor mooie klassieke opnamen.
Het artikel zoals het geplaatst gaat worden. Ook omdat er in het artikel naar dit draadje wordt verwezen.
Groet, simon
Groet, simon
Supermooi stuk van theo! Je vader zou trots zijn geweest Simon!!!