gelukkig is TS hier echt mee geholpen
Ik... denk...
Dat ik de witte peerless/vifa voor de pico lino (2) aanraad.
De o.a. BB3.01 zou beter moeten klinken dan de Tangband 871 als ik anderen moet geloven, echter ik heb deze nog niet ergens in gehoord waar ik dat ook zo ervaren heb. De vergelijking Needle's in Beetsterzwaag tussen de witte en de tangband had geen schokkend resultaat maar de algehele balans van mijn systeem met de witte TC9 was beter i.m.h.o. dan die van de Tangband 871. Ik heb een half afgebouwd set met Needle staan met de BB3.01 maar heb voor die driver andere plannen en vind die wat krasserig klinken.
De andere opties... Hoe exotischer hoe beter de pluspunten en, in mijn ogen/oren, ook hoe groter de minpunten. Een Markaudio driver klinkt doorgaans erg goed, waardoor ik me stoor aan de dingen die niet kloppen. Het nadeel van 'schone brillenglazen' is dat je meer last heb van een klein vlekje...
De zwarte TC9 (15,-) is heb ik ook in de Needle gehad, maar voor dat prijsverschil zou ik het niet laten, 15 of 25 euro per stuk. Bouwen kost vrij veel, dus dan maakt die 20,- niet zo veel meer uit.
Op safe? Ga voor wat je kent of gehoord hebt.