Even kunnen luisteren,moet nog allemaal loskomen,maar het klinkt ,,ongedwongen,,als vanzelf,, ja dat is wat in me op komt
Een vergelijking met versie 1 is nog ver weg,maar de verschillen zullen klein zijn...................................
Vooralsnog,hoor ik weinig verschil tussen 330 ohm en 1K in de SRPP trap,maar ja, het is nog te vroeg om hier over te oordelen.............................
Ik mis nog een klein beetje hoog,misschien is dit het buisje eigen,maar in versie 1 is er iets meer,,misschien een silver mica over de voedings elco,of een meer,
recht voor je raap, 2e voedings elco monteren.
Ik zou ook met de uitgangscondensatoren kunnen stoeien,bv.obligato i.p.v. deze PLIO combinatie [wat zo wie zo even de tijd nodig heeft] maar dan zou ik de PLIO,s missen t.o.v het mooie analoge geluid van de obligato,s [gitaar klinkt geweldig] maar ze missen ,,space,,ruimte,,overal gevoel,,Alles is er wel,maar het geheel is een opsomming van de delen......................................
en om nu te gaan voor de mundorfs silver in oil,is ook een redelijk financiele stap,met de kans,dat het ,te, wordt in het hoge....................
Zit er soms over te denken om mijn eigen condensatoren te gaan maken,al die compromissen die je moet maken,zelfs in hifi ,ontkom je niet aan het ,,poldermodel,,
Geduld dus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, EN DAT HEBBEN WE NIET!!!!!!!!!!!!!!!
Genoeg ideen ,
Maar nu even niet,,Morgen naar het ,,Stadhuis,,Ik ga trouwen,,!!! ............................................ De laatste dag als vrijgezel...
Tot later...........................................