Ik weet niet wat er bij jouw buren in de dakgoot ligt, maar ik neem aan dat dat geen 3 mm koperplaat is ?ds23man schreef:Dus niet bij de overburen uit de dakgoot gezaagd?![]()
Zou een prijzige grap worden, kijk eens naar de prijs per M²...
Wat is het probleem, Anne ? die weerstanden komen op de (koperen) massaplaat van de grote elko's te zitten.
Ik ga ervan uit dat dat wel een beetje verkoeling zal geven aan die weerstanden...
