Als het budget en de tijd het toelaten komt die sub er zeker.hsmeets schreef:rho schreef:Maasbracht is voor mij nog niet half zo ver als Breda.![]()
Ik zou de HE Maxi regals misschien nog eens kunnen laten horen en dan vooral zien. Want de afwerking zal waarschijnlijk definitief zijn tegen dan.
Hopelijk kan ik tegen dan ook een subwoofer meebrengen.
"Ik zeg: vooral doen"
Het budget is het kleinste probleem momenteel.
De HE Maxi Regal krijgt misschien een filter-update. Maar dat is ook nog niet zeker.
Dat de afwerking tegen dan definitief is, is wel zeker.
