Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in Midden-Limburg te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
16
35%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
3
7%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
11
24%
Nee, Midden-Limburg is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
15
33%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

hsmeets schreef:
rho schreef:
Maasbracht is voor mij nog niet half zo ver als Breda. :D
Ik zou de HE Maxi regals misschien nog eens kunnen laten horen en dan vooral zien. Want de afwerking zal waarschijnlijk definitief zijn tegen dan.
Hopelijk kan ik tegen dan ook een subwoofer meebrengen.

"Ik zeg: vooral doen" :lol:
Als het budget en de tijd het toelaten komt die sub er zeker.
Het budget is het kleinste probleem momenteel.

De HE Maxi Regal krijgt misschien een filter-update. Maar dat is ook nog niet zeker.
Dat de afwerking tegen dan definitief is, is wel zeker. :lol:
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door daniel »

Leuk!

hoewel mijn huis tegenwoordig in Eindhoven woont, liggen mijn roots in Midden-Limburg, en ik ben graag van de partij!

heb weinig nieuwe apparatuur in de aanbieding, maar kan in ieder geval mijn 807SE meenemen en een UCD180 eindbak.
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door WielkeB »

daniel schreef:
Leuk!

hoewel mijn huis tegenwoordig in Eindhoven woont, liggen mijn roots in Midden-Limburg, en ik ben graag van de partij!

heb weinig nieuwe apparatuur in de aanbieding, maar kan in ieder geval mijn 807SE meenemen en een UCD180 eindbak.
807SE...oeh... die wil ik dan wel ff horen over de FE206 als het mag :wink:
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door daniel »

WielkeB schreef:
daniel schreef:
Leuk!

hoewel mijn huis tegenwoordig in Eindhoven woont, liggen mijn roots in Midden-Limburg, en ik ben graag van de partij!

heb weinig nieuwe apparatuur in de aanbieding, maar kan in ieder geval mijn 807SE meenemen en een UCD180 eindbak.
807SE...oeh... die wil ik dan wel ff horen over de FE206 als het mag :wink:
vooruit dan maar!
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door bas focal m180 »

WielkeB schreef:
daniel schreef:
Leuk!

hoewel mijn huis tegenwoordig in Eindhoven woont, liggen mijn roots in Midden-Limburg, en ik ben graag van de partij!

heb weinig nieuwe apparatuur in de aanbieding, maar kan in ieder geval mijn 807SE meenemen en een UCD180 eindbak.
807SE...oeh... die wil ik dan wel ff horen over de FE206 als het mag :wink:
807PP...kan....ook mee als het je leuk lijkt om ze te vergelijken ?
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Word interessant :)
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door WielkeB »

bas focal m180 schreef:
807PP...kan....ook mee als het je leuk lijkt om ze te vergelijken ?
een 807SE / 807PP shoot-out? gaaf

maaruh...als ik dat zo hoor met al die versterkers komen we straks luidsprekers te kort :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Waarschijnlijk komen Loek (cool) en ik samen.
Het streven is dan ook om de Aleph 5 in zijn definitieve jasje mee te nemen.
(heb ik tenminste weer een punt om naar toe te werken... :lol: )
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door dre »

niet echt in de buurt voor mij.......(200km enkele reis)
ik ga er nog even over nadenken.......
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

wie zegt dat jij moet rijden ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door dre »

een stukje geloof ik. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Neem jij dan ook zo'n blok oud ijzer mee ? :mrgreen: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door dre »

als ie af is wel uiteraard!
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hsmeets »

voor de echtte ZBA'er is zo te lezen geen afstand te ver :-) hulde :goeie:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Is of word er ook iets geregeld voor de verzorging van de innerlijke mens ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door WielkeB »

de interne mensch... uiteraard Ray... wordt aan gewerkt :-)
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door FR_Aad »

WielkeB schreef:
de interne mensch... uiteraard Ray... wordt aan gewerkt :-)
iets met balletjes en tomatensaus?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Ik kreeg eerder visioenen van Limburgse Vlaaien... :rofl:
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door WielkeB »

nou dan maak ik nog liever 10 kilo gehaktballetjes in tomatensaus ;-)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Nou moe....een native Limburger die niet van vlaai houd.... :shock: 't moet niet gekker worden.
(ach, ik ken ook schollenkoppen (scheveningers) die geen vis lusten... :lol: )
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hsmeets »

Deze Limbo lust zeker wel een stukje vlaai, maar de vlaaien zijn zo ge-upgraded dat het vaak halve taarten/gebak zijn en het heeft niks meer te maken met een (h)eerlijke fruitvlaai, kruimeltjes-pudding of rijstevlaai.

Wat kun je je nog voorstellen bij een 'Spaanse-', 'Christoffel-Kers-', 'Advocaat-', 'Ski-', 'Kersen-verkeerd-' vlaaien? Er zijn vlaaien te koop die de binnenkant van de oven nooit gezien hebben :shock: .

Gehaktballen in tomatensaus gaan er hier ook altijd wel in overigens :D en doe mogen best een beetje "kruidig" zijn door een flinke lepel sambal in de saus.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door Ivo »

Hmmm, rijstevlaai. Ik kan altijd maar moeilijk aan mijn Amsterdamse collega's uitleggen dat Multivlaai geen echte vlaai verkoopt en dat het in limburg heel, heeeeeel erg anders smaakt. :kwijl:
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door medal-mike »

Zeg gaan we het de hele dag over vlaai hebben of ... :wink:

Het zou mijn eerste luisterdag worden, dus dat lijkt me heel erg leuk.

Is het misschien een goed idee als een zeer ervaren iemand iets wil vertellen over het meten van luidsprekers en aanverwante zaken?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Met een lekkere vlaai is niks mis ! :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Ligt er nu al een datum vast?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”