Maar die c 220 is geen kleine jongen toch? en wordt door Thiel woofer genoemd.RobertD schreef:Paul,
Wat Tony bedoelt is dat je met een grote woofer een veel mooier laag kunt weergeven dan met die C220.
Staat in de datasheet de waarde voor f3 ook weergegeven?
M.a.w. wat is de laagste frequentie die de C220 kan weergeven?
Ik denk dat je met een combinatie van een grote woofer (zoek eens naar de avelon isis kloon op dit forum) en jouw keramische units een mooi spectrum kunt neerzetten. Voor het laag zou ik niet per sé vasthouden aan die Thiel & Partner units.
onder de data
Ben benieuwd of dit toch de juiste keuze is.
Ik wil wel bij Thiel blijven, desnoods ander type..........
http://www.clofis.nl/nl/thiel/thiel.htm
f3 = 38(33)hz
edit
ik heb geprobeerd de data sheet te plaatsen maar niet gelukt vandaar de link

