polyester mag niet en kan niet
het moet ongebleekt katoen zijn en aan de uiteinden géén krimpkous maar afgebonden met fijne zijde
(als ik nu geen ban krijg weet ik het niet meer)
mvg
audioot
polyester mag niet en kan niet
het moet ongebleekt katoen zijn en aan de uiteinden géén krimpkous maar afgebonden met fijne zijde
(als ik nu geen ban krijg weet ik het niet meer)
mvg
audioot
Milieu technisch erg verantwoord, dat zien we graag. Alleen die arme rupsen...
polyester mag niet en kan niet
het moet ongebleekt katoen zijn en aan de uiteinden géén krimpkous maar afgebonden met fijne zijde
(als ik nu geen ban krijg weet ik het niet meer)
mvg
audioot
Bijna compleet het werkt natuurlijk het beste als je dan ook de geleiders van koolstof gebruikt.
Dan heb je het pas echt mooi natuurlijk.
Volgende stap is dan natuurlijk het jasje van de condensatoren vervangen voor hout
pfew...waar ben ik aan begonnen toen ik dat onzinbericht hier neer schreef
Maar ik merk wel dat velen van ons zich verdiept hebben in de (waan)zin van bepaalde soorten bekabeling en dat is dan wel weer mooi. Maar het blijft uiteindelijk toch een stukje een wisselwerking tussen MyFi en HiFi denk ik.
De mensen die alles 100% origineel willen horen zonder vervorming via de mensen die gewoon hun persoonlijke smaak willen horen tot de mensen die je alles wijs kunt maken en zelfs kabeltjes van de grond af tillen met speciale oplossingen en DACjes op berken plankjes beter vinden dan DACjes in een kastje... uitzonderlijk mooie hobby dat audio
tja dit moet natuurlijk een grap blijven en we moeten dan ook iedereen in zijn waarde laten niet?
p.s.ik heb ooit erik v v in den lijve mogen ontmoeten en dit is een zeer beminnelijk man die heel ver gaat in zijn hobby en reeds prachtige zaken gerealiseerd heeft
mvg
audioot
Helaas, mijn oma is al jaren wijlen. Die kon fantastische handwerkjes breien. Ik droom al jaren van een kabelvoering van angorawol (maar wel van witte konijnen, en zeker niet van katten) Want je wil natuurlijk wel een stille kabel en katten maken het wel eens bont. Nog beter is kasjmier, maar je moet ergens een grens trekken.
Volgende stap is dan natuurlijk het jasje van de condensatoren vervangen door hout
Er bestaan Japanse condensatoren met bamboo; "tah-keh" noemen ze dat.
Die elco's zouden trillingsvrij zijn en nagenoeg ongevoelig voor microfonische invloeden. De roemruchte fabrikant Technics gebruikte ze in zijn gloriedagen. Ik heb ze in een van mijn versterkers zitten.
Ben bijzonder gelukkig met dat ding, maar of die elco's inderdaad beter presteren, ik zou het niet weten. Mij lijkt een goed ontwerp en goede actieve componenten belangrijker dan een voedingselco.
ik heb net met veel aandacht en vooral veel plezier dit topic doorgelezen.
Aangezien Dirk met zijn bewering geen ban heeft gekregen durf ik het wel aan om volgende stelling te verkondigen.
Het gebruik van Angora wol is wel degelijk hoorbaar!!!
Laat dat duidelijk zijn. Ik heb daar MEETBAAR bewijs van.
Veel meer ga ik er niet over zeggen want ik wil niet dat ze straks die beestjes gaan kweken en afslachten om audiofielen te bevredigen.
Die belofte heb ik ooit aan mijn jongste zus (die een bioboerderij heeft) gedaan en daar hou ik me voorlopig aan.
Volgende stap is dan natuurlijk het jasje van de condensatoren vervangen door hout
Er bestaan Japanse condensatoren met bamboo; "tah-keh" noemen ze dat.
Die elco's zouden trillingsvrij zijn en nagenoeg ongevoelig voor microfonische invloeden. De roemruchte fabrikant Technics gebruikte ze in zijn gloriedagen. Ik heb ze in een van mijn versterkers zitten.
Ben bijzonder gelukkig met dat ding, maar of die elco's inderdaad beter presteren, ik zou het niet weten. Mij lijkt een goed ontwerp en goede actieve componenten belangrijker dan een voedingselco.