Ik heb een jaartje terug wat kennissen geholpen met een paar Goodmans AXIOM 80.
(Eentje had een luchtspleet vol ijzervijlsel !!?! Na lang pielen weer schoon gekregen)
Die hebben we in de "officiele" kasten gebouwd (niet mijn keuze, maargoed...)
Anyway, wellicht kennen jullie ze wel, het zijn 10" alnico breedbanders uit de jaren 50, en ook meteen de meest gewilde, gloof ik. (ze gaan voor zo'n €1000,-- per paar !)

Zeer aparte constructie, geen suspensionring !
Enfin, eenmaal klaar was ik (zoals velen) zeer onder de indruk van deze ouwe jongens.
Waarom dit offtopic verhaaltje hier?
Ik vraag me dan af of zo'n moderne breedbander zoals hier ter sprake nou beter klinkt of niet.