ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Ja . . . . fotoooooos Ik zit met smart te wachten om ook een mee te mogen proeven van de diy audio sfeer . . . .
We eten ieder geval in stijl mee . . . PIZZA !!!
We eten ieder geval in stijl mee . . . PIZZA !!!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
We gaan hier niet voor de Pizza, maar wel voor de foto's, dus inderdaad, komt er nog wat van.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
@Henk Jan, die fotos kunnen beter. 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
@Henk Jan, zit daar nu iemand of een bass te spelen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Zit er vaseline op de lens? Lijken net ranzige pornofoto's...

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
niet met mijn foonZweitse schreef:@Henk Jan, die fotos kunnen beter.
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Ik baal nu al dat ik er niet bij ben.........................
. Ziet er weer goed uit mannen! Is weer veel moois gebouwd.
Scanspeakman
Scanspeakman
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
yep, ArjankZweitse schreef:@Henk Jan, zit daar nu iemand of een bass te spelen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Wat hangen daar voor vreselijke lampen aan het plafond? 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Dalojan schreef:Ja . . . . fotoooooos Ik zit met smart te wachten om ook een mee te mogen proeven van de diy audio sfeer . . . .
We eten ieder geval in stijl mee . . . PIZZA !!!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Aahh, natuurlijk. Dat is zekker zijn ZBA bass cabinet wat daar in het midden staat.Henkjan schreef:yep, ArjankZweitse schreef:@Henk Jan, zit daar nu iemand of een bass te spelen?
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Eet ze daar! En helaas kon ik er niet bij zijn, maar wil wel de foto's zien natuurlijk... 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Wel jammer dat het mij niet is gelukt om vandaag langs te komen.
Ik had er graag bij geweest.
ik zie namelijk al mooie dingen staan.
Groetjes en in afwachting van de foto's
George
Ik had er graag bij geweest.
ik zie namelijk al mooie dingen staan.
Groetjes en in afwachting van de foto's
George
ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
was leuk om eens de mensen van het forum in het echt te zien
Erg leuk zo'n dag, ik zal er in de toekomst zeker weer eens proberen om er bij te zijn
Erg leuk zo'n dag, ik zal er in de toekomst zeker weer eens proberen om er bij te zijn
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Klonk gewoon fantastisch en verder was de dag geslaagd.Bedankt Jan en iedereen die er was 
- Bijlagen
-
- Breda zelfbouw.jpg (34.84 KiB) 1224 keer bekeken
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
tja,
-toffe mensen
-mooi weer
-leuke spullen
-prachtsfeer
wat kan een mens nog meer wensen op zo een dag?
jantje,nogmaals bedankt voor je organisatie
mvg
audioot
-toffe mensen
-mooi weer
-leuke spullen
-prachtsfeer
wat kan een mens nog meer wensen op zo een dag?
jantje,nogmaals bedankt voor je organisatie
mvg
audioot
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
enkele fotootjes.
Onbewerkt en dat zal er ook ff niet van komen, liep vandaag wat met een verkoudheid die nu in m'n hoofd geslagen is
Wel veel genoten vandaag. Elk jaar hoor ik wel aparte dingetjes, waarvoor dank aan de creative medeforumer !
Ed & Harry's speakers vielen toch wel weer op, en ook Ray's kacheltje deed het verbluffend goed.
Harry's buizenversterkers op Ed's Hulks waren fenomenaal !
Onbewerkt en dat zal er ook ff niet van komen, liep vandaag wat met een verkoudheid die nu in m'n hoofd geslagen is
Wel veel genoten vandaag. Elk jaar hoor ik wel aparte dingetjes, waarvoor dank aan de creative medeforumer !
Ed & Harry's speakers vielen toch wel weer op, en ook Ray's kacheltje deed het verbluffend goed.
Harry's buizenversterkers op Ed's Hulks waren fenomenaal !
Laatst gewijzigd door BertDB op za 26 mei 2012, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Prima dag!!
Heel veel gezien, gehoord en heeeeeel veel geleerd!!
Super nogmaals dank!
Heel veel gezien, gehoord en heeeeeel veel geleerd!!
Super nogmaals dank!
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Bedankt voor de fantastische dag mensen! Veel gezien, veel gehoord, veel genoten. Hoogtepunten voor mij: De Parsifal kloon en de Mortelkast van Arno. En niet te vergeten de gitaarmonitor van Arjank! Wat kan die jongen trouwens spelen zeg, heerlijk!
