8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door FR_Aad »

ray5150 schreef:
FR_Aad schreef:
Vinculum schreef:
Topper! Ik neem mijn Mac mee met een VGA output. Heb je ook een VGA kabel erbij?

Er zit een VGA kabel bij. Ik zal straks even testen.
Ik had een idee :
Zou er ook animo zijn voor een (beginners) workshop Eagle Print ontwerpen ?
Mits ik gebruik zou mogen maken van de beamer van Aad ?
Dan kunnen we een uurtje bij elkaar gaan zitten en wat basis dingetjes behandelen.
De beamer is er heel de dag. Dus ga je gang :rock:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door mischa72 »

wel interesse, misschien pik ik nog wat handigheidjes op. :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door ray5150 »

FR_Aad schreef:
De beamer is er heel de dag. Dus ga je gang :rock:
Dank je. we gaan er wat leuks van maken.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Henkjan »

ik nee dus m'n nieuwe 3weggen mee, en wilde in Breda wat gaan spelen met t filter. verzoek aan iedereen met een doos onderdelen: graag meenemen, met name grotere waarden spoelen en caps zullen van pas komen.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door FR_Aad »

Henkjan schreef:
ik nee dus m'n nieuwe 3weggen mee, en wilde in Breda wat gaan spelen met t filter. verzoek aan iedereen met een doos onderdelen: graag meenemen, met name grotere waarden spoelen en caps zullen van pas komen.
Leuk! Een soort hands-on-workshop meten en filteren
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door ray5150 »

Het begint zo meer op een soort praktijkdag te lijken... :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Wowly »

Ik vind dat keigaaf hoor, hoe meer zaken worden ondernomen, des te beter echt waar!

Heb vandaag de afspraken gemaakt met de domino's: niet gelukt om de rijs te drukken, maar voor alle grote pizza's (ook die van 14 euro enzo) mogen mwe 7 euro betalen, voor de andere 5. Probleem zat hem niet in de bodem, maar vooral in de toppings die duurder waren geworden. Sommige kleine pizza's zit nu vrijwel geen marge meer op, de eenvoudige nog wel :lol:

Enfin, is dat weer geregeld. Zit te denken om volgend jaar een klein cateringbedrijfje.kookhobby-isten iets te laten regelen. Voor 200 euro moet toch wel wat te maken zijn niet?

jan
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Dalojan »

Door omstandigheden (zowel positief als negatief) gaat mijn vakantie die op de luisterdag zou beginnen niet door, dus probeer ik toch te komen.
Als het lukt de nieuwe preamp op een plankje 'te spijkeren' dan neem ik die mee in de hoop die te kunnen demonstreren. Mogelijk met tijdelijk een paar aangepaste Velleman eindtrappen er aan gekoppeld, als dat nog lukt. Ik hoop dat iemand dan een paar goede speakers en een bron beschikbaar kan stellen voor de demo. Helaas kan ik niet garanderen dat ik kom ten gevolge van de negatieve omstandigheden maar de kans dat het gaat lukken is wel groot.

Groeten
Jan
Bijlagen
IMG_3316.JPG
Xander
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 04 feb 2009, 23:36

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Xander »

Helaas zie ik dit evenement een beetje laat. Graag had ik gekomen. Maar het punt dat ik zaterdag dienst heb en van ver moet komen maakt het er niet eenvoudiger op. Ik ga even kijken wat mogelijk is, maar vrees dat het lastig wordt.
Gebruikersavatar
corto maltese
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
Locatie: santpoort
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door corto maltese »

Ik was er niet zeker maar uiteindelijk ben ik er morgen ook er bij. Ik neem mijn nieuwe F.A.S.T. TL Little Big Box mee.
Niko
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door mischa72 »

Xander schreef:
Helaas zie ik dit evenement een beetje laat. Graag had ik gekomen. Maar het punt dat ik zaterdag dienst heb en van ver moet komen maakt het er niet eenvoudiger op. Ik ga even kijken wat mogelijk is, maar vrees dat het lastig wordt.

Dan kom je niet vaak genoeg in dit deel van het forum. :wink: Volgens mij hadden we het er in februari al over :sure: .

@de rest: tot morgen!!
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door arjank »

Wowly schreef:
Ik vind dat keigaaf hoor, hoe meer zaken worden ondernomen, des te beter echt waar!

Heb vandaag de afspraken gemaakt met de domino's: niet gelukt om de rijs te drukken, maar voor alle grote pizza's (ook die van 14 euro enzo) mogen mwe 7 euro betalen, voor de andere 5. Probleem zat hem niet in de bodem, maar vooral in de toppings die duurder waren geworden. Sommige kleine pizza's zit nu vrijwel geen marge meer op, de eenvoudige nog wel :lol:

Enfin, is dat weer geregeld. Zit te denken om volgend jaar een klein cateringbedrijfje.kookhobby-isten iets te laten regelen. Voor 200 euro moet toch wel wat te maken zijn niet?

jan
Pizza, altijd goed :mrgreen:

Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Lieuwe »

Zo te lezen ga ik heel wat missen dit jaar :evil: ..
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door hannesie »

arjank schreef:
Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar. :sure:
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door arjank »

hannesie schreef:
arjank schreef:
Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar. :sure:
Dat is ook een optie ja :D
Wie heeft er nog een setje vloerstaanders (+/- 90cm hoog) waar mijn philips satelietjes op mogen staan?
Bijlagen
sateliet01.jpg
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Marp »

mischa72 schreef:
Xander schreef:
Helaas zie ik dit evenement een beetje laat. Graag had ik gekomen. Maar het punt dat ik zaterdag dienst heb en van ver moet komen maakt het er niet eenvoudiger op. Ik ga even kijken wat mogelijk is, maar vrees dat het lastig wordt.

Dan kom je niet vaak genoeg in dit deel van het forum. :wink: Volgens mij hadden we het er in februari al over :sure: .
=; :mrgreen:
mischa72 schreef:
Geplaatst: do 29 dec 2011, 12:49

IS ER AL IETS BEKEND ?????
peterhenk
Berichten: 287
Lid geworden op: do 24 apr 2008, 8:29
Locatie: Leiden

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door peterhenk »

Ik ga ook proberen te komen en neem dan mijn knutselwerk van de afgelopen 6 maanden mee.

2 appel-groene pluto's
gemodificeerde dcx 2496
2 sure 4 x100 versterkers (1=3x100 ;-) die met transformator ingangen zijn uitgerust.

Kan dat nog?

Groeten
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door mischa72 »

Dank je Mario. Time flies when you're having fun :^o .
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door Wowly »

kan dat nog?: heel graag zelfs! Super!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door hannesie »

Batlle off the Pluto's? :kwijl:
peterhenk
Berichten: 287
Lid geworden op: do 24 apr 2008, 8:29
Locatie: Leiden

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door peterhenk »

Leuk!!

Dan hier mijn data sheet
Presentatiesjabloon peterhenk.doc
(82 KiB) 107 keer gedownload
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door arjank »

Hier mijn sheet :D
Bijlagen
Presentatiesjabloon ZBA arjank.doc
(632.5 KiB) 188 keer gedownload
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door scanspeakman »

Hmmmm.....weet nog niet of ik het haal morgen. ExtremA zal ik niet ieder geval niet meenemen aangezien die wel erg warm wordt en dat eerst gefixt wil hebben met dit heerlijke warme weer. Mogelijk volgend jaar. Had hem graag naast de Aleph 5 van Ray gezet.

Scanspeakman
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door BertDB »

arjank schreef:
hannesie schreef:
arjank schreef:
Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar. :sure:
Dat is ook een optie ja :D
Wie heeft er nog een setje vloerstaanders (+/- 90cm hoog) waar mijn philips satelietjes op mogen staan?

ik heb stands mee voor m'n satellieten.
Mag je ook gerust gebruiken als je wil, alleen niet de hele dag natuurlijk.. :lol:
zijn +/- 100 hoog.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door arjank »

BertDB schreef:
arjank schreef:
hannesie schreef:
Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar. :sure:
Dat is ook een optie ja :D
Wie heeft er nog een setje vloerstaanders (+/- 90cm hoog) waar mijn philips satelietjes op mogen staan?

ik heb stands mee voor m'n satellieten.
Mag je ook gerust gebruiken als je wil, alleen niet de hele dag natuurlijk.. :lol:
zijn +/- 100 hoog.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
Die lijken mij ideal 8)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”