De beamer is er heel de dag. Dus ga je gangray5150 schreef:Ik had een idee :FR_Aad schreef:Vinculum schreef:Topper! Ik neem mijn Mac mee met een VGA output. Heb je ook een VGA kabel erbij?
Er zit een VGA kabel bij. Ik zal straks even testen.
Zou er ook animo zijn voor een (beginners) workshop Eagle Print ontwerpen ?
Mits ik gebruik zou mogen maken van de beamer van Aad ?
Dan kunnen we een uurtje bij elkaar gaan zitten en wat basis dingetjes behandelen.
8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
wel interesse, misschien pik ik nog wat handigheidjes op. 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Dank je. we gaan er wat leuks van maken.FR_Aad schreef:De beamer is er heel de dag. Dus ga je gang
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
ik nee dus m'n nieuwe 3weggen mee, en wilde in Breda wat gaan spelen met t filter. verzoek aan iedereen met een doos onderdelen: graag meenemen, met name grotere waarden spoelen en caps zullen van pas komen.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Leuk! Een soort hands-on-workshop meten en filterenHenkjan schreef:ik nee dus m'n nieuwe 3weggen mee, en wilde in Breda wat gaan spelen met t filter. verzoek aan iedereen met een doos onderdelen: graag meenemen, met name grotere waarden spoelen en caps zullen van pas komen.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Het begint zo meer op een soort praktijkdag te lijken... 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik vind dat keigaaf hoor, hoe meer zaken worden ondernomen, des te beter echt waar!
Heb vandaag de afspraken gemaakt met de domino's: niet gelukt om de rijs te drukken, maar voor alle grote pizza's (ook die van 14 euro enzo) mogen mwe 7 euro betalen, voor de andere 5. Probleem zat hem niet in de bodem, maar vooral in de toppings die duurder waren geworden. Sommige kleine pizza's zit nu vrijwel geen marge meer op, de eenvoudige nog wel
Enfin, is dat weer geregeld. Zit te denken om volgend jaar een klein cateringbedrijfje.kookhobby-isten iets te laten regelen. Voor 200 euro moet toch wel wat te maken zijn niet?
jan
Heb vandaag de afspraken gemaakt met de domino's: niet gelukt om de rijs te drukken, maar voor alle grote pizza's (ook die van 14 euro enzo) mogen mwe 7 euro betalen, voor de andere 5. Probleem zat hem niet in de bodem, maar vooral in de toppings die duurder waren geworden. Sommige kleine pizza's zit nu vrijwel geen marge meer op, de eenvoudige nog wel
Enfin, is dat weer geregeld. Zit te denken om volgend jaar een klein cateringbedrijfje.kookhobby-isten iets te laten regelen. Voor 200 euro moet toch wel wat te maken zijn niet?
jan
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Door omstandigheden (zowel positief als negatief) gaat mijn vakantie die op de luisterdag zou beginnen niet door, dus probeer ik toch te komen.
Als het lukt de nieuwe preamp op een plankje 'te spijkeren' dan neem ik die mee in de hoop die te kunnen demonstreren. Mogelijk met tijdelijk een paar aangepaste Velleman eindtrappen er aan gekoppeld, als dat nog lukt. Ik hoop dat iemand dan een paar goede speakers en een bron beschikbaar kan stellen voor de demo. Helaas kan ik niet garanderen dat ik kom ten gevolge van de negatieve omstandigheden maar de kans dat het gaat lukken is wel groot.
Groeten
Jan
Als het lukt de nieuwe preamp op een plankje 'te spijkeren' dan neem ik die mee in de hoop die te kunnen demonstreren. Mogelijk met tijdelijk een paar aangepaste Velleman eindtrappen er aan gekoppeld, als dat nog lukt. Ik hoop dat iemand dan een paar goede speakers en een bron beschikbaar kan stellen voor de demo. Helaas kan ik niet garanderen dat ik kom ten gevolge van de negatieve omstandigheden maar de kans dat het gaat lukken is wel groot.
Groeten
Jan
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Helaas zie ik dit evenement een beetje laat. Graag had ik gekomen. Maar het punt dat ik zaterdag dienst heb en van ver moet komen maakt het er niet eenvoudiger op. Ik ga even kijken wat mogelijk is, maar vrees dat het lastig wordt.
- corto maltese
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
- Locatie: santpoort
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik was er niet zeker maar uiteindelijk ben ik er morgen ook er bij. Ik neem mijn nieuwe F.A.S.T. TL Little Big Box mee.
Niko
Niko
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Xander schreef:Helaas zie ik dit evenement een beetje laat. Graag had ik gekomen. Maar het punt dat ik zaterdag dienst heb en van ver moet komen maakt het er niet eenvoudiger op. Ik ga even kijken wat mogelijk is, maar vrees dat het lastig wordt.
Dan kom je niet vaak genoeg in dit deel van het forum.
@de rest: tot morgen!!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Pizza, altijd goedWowly schreef:Ik vind dat keigaaf hoor, hoe meer zaken worden ondernomen, des te beter echt waar!
Heb vandaag de afspraken gemaakt met de domino's: niet gelukt om de rijs te drukken, maar voor alle grote pizza's (ook die van 14 euro enzo) mogen mwe 7 euro betalen, voor de andere 5. Probleem zat hem niet in de bodem, maar vooral in de toppings die duurder waren geworden. Sommige kleine pizza's zit nu vrijwel geen marge meer op, de eenvoudige nog wel![]()
Enfin, is dat weer geregeld. Zit te denken om volgend jaar een klein cateringbedrijfje.kookhobby-isten iets te laten regelen. Voor 200 euro moet toch wel wat te maken zijn niet?
jan
Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??arjank schreef:Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Dat is ook een optie jahannesie schreef:Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??arjank schreef:Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar.
Wie heeft er nog een setje vloerstaanders (+/- 90cm hoog) waar mijn philips satelietjes op mogen staan?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
mischa72 schreef:Xander schreef:Helaas zie ik dit evenement een beetje laat. Graag had ik gekomen. Maar het punt dat ik zaterdag dienst heb en van ver moet komen maakt het er niet eenvoudiger op. Ik ga even kijken wat mogelijk is, maar vrees dat het lastig wordt.
Dan kom je niet vaak genoeg in dit deel van het forum.Volgens mij hadden we het er in februari al over
.
mischa72 schreef:Geplaatst: do 29 dec 2011, 12:49
IS ER AL IETS BEKEND ?????
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik ga ook proberen te komen en neem dan mijn knutselwerk van de afgelopen 6 maanden mee.
2 appel-groene pluto's
gemodificeerde dcx 2496
2 sure 4 x100 versterkers (1=3x100
die met transformator ingangen zijn uitgerust.
Kan dat nog?
Groeten
2 appel-groene pluto's
gemodificeerde dcx 2496
2 sure 4 x100 versterkers (1=3x100
Kan dat nog?
Groeten
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Hier mijn sheet 
- Bijlagen
-
- Presentatiesjabloon ZBA arjank.doc
- (632.5 KiB) 188 keer gedownload
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Hmmmm.....weet nog niet of ik het haal morgen. ExtremA zal ik niet ieder geval niet meenemen aangezien die wel erg warm wordt en dat eerst gefixt wil hebben met dit heerlijke warme weer. Mogelijk volgend jaar. Had hem graag naast de Aleph 5 van Ray gezet.
Scanspeakman
Scanspeakman
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
arjank schreef:Dat is ook een optie jahannesie schreef:Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??arjank schreef:Baaydewee, heeft iemand toevallig iets van stands bij zich of is er een tafel waar satelietjes op gezet kunnen worden?
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar.![]()
Wie heeft er nog een setje vloerstaanders (+/- 90cm hoog) waar mijn philips satelietjes op mogen staan?
ik heb stands mee voor m'n satellieten.
Mag je ook gerust gebruiken als je wil, alleen niet de hele dag natuurlijk..
zijn +/- 100 hoog.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Die lijken mij idealBertDB schreef:arjank schreef:Dat is ook een optie jahannesie schreef:Ik heb ze wel, maar of er nog ruimte is in de auto??
Anders zet je ze toch op een andere grotere (Vloerstaande) luidspreker, uiteraard met toestemming van de eigenaar.![]()
Wie heeft er nog een setje vloerstaanders (+/- 90cm hoog) waar mijn philips satelietjes op mogen staan?
ik heb stands mee voor m'n satellieten.
Mag je ook gerust gebruiken als je wil, alleen niet de hele dag natuurlijk..![]()
zijn +/- 100 hoog.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
