Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Okki
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 21:40

Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Bericht door Okki »

Onlangs een beetje gezocht op het web en kwam er achter dat op hifi-zone.net de schema's staan van de Pass Labs series XA30.5 - XA60.5 - XA100.5 - 160,5 en 200,5:

http://www.hifi-zone.net/forum.php?mod= ... a=page%3D1 (scroll naar beneden :!: )

De schema's alleen te bekijken voor forum leden. Helaas lukt het me niet om me te registreren. Ik krijg een melding dat mijn IP-adres niet binnen drie uur geregistreerd kan worden. Vermoedelijk vind er een controle plaats op basis van het IP-adres.

Weet iemand een manier om je te registreren? Of heb je de schema's al je bezit en wil je deze delen, dan ontvang ik graag een bericht.
Xander
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 04 feb 2009, 23:36

Re: Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Bericht door Xander »

Voor zover ik weer is de AX serie een actueel product beschermt door één of meerdere patenten en zijn de schema's niet vrijgegeven aan het DIY publiek. Met het oog op het feit dat Nelson Pass een verschrikkelijk grote aanwinst is voor de DIY community betwijfel ik of we onszelf (op het forum in ieder geval) bezig moeten houden met reverse engineering.
Gebruikersavatar
Thorias
Berichten: 27
Lid geworden op: za 10 okt 2009, 9:30
Locatie: Zele, België

Re: Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Bericht door Thorias »

Xander schreef:
Voor zover ik weer is de AX serie een actueel product beschermt door één of meerdere patenten en zijn de schema's niet vrijgegeven aan het DIY publiek. Met het oog op het feit dat Nelson Pass een verschrikkelijk grote aanwinst is voor de DIY community betwijfel ik of we onszelf (op het forum in ieder geval) bezig moeten houden met reverse engineering.
+1 =D>
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Bericht door Mr Tube »

lekker leesbare site..... met dat spijkerschrift (Chinees of japans)
Okki
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 21:40

Re: Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Bericht door Okki »

Ik heb net mijn Aleph-JX 160 monoblokken klaar, dus ik was niet van plan om meteen een XA160.5 te gaan bouwen. Ik kwam dit toevallig tegen en was benieuwd naar het schema ter lering en vermaak. Dat is totaal iets anders dan het maken van een clone en deze als kit verkopen.

Overigens staat deze serie op het punt om uitgefaseerd te worden en daarnaast weet ik dat Nelson schema's heeft gegeven aan een zeer beperkt aantal mensen. En als je even googled kom je een schema tegen, echter is dit plaatje niet scherp, waardoor niet alle waarden te lezen zijn.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Pass Labs XA30.5 t/m XA200.5 op www.hifi-zone.net

Bericht door jeroen_d »

Ik denk dat het beter is dit topic te sluiten.
Gesloten