http://www.hifi-zone.net/forum.php?mod= ... a=page%3D1 (scroll naar beneden
De schema's alleen te bekijken voor forum leden. Helaas lukt het me niet om me te registreren. Ik krijg een melding dat mijn IP-adres niet binnen drie uur geregistreerd kan worden. Vermoedelijk vind er een controle plaats op basis van het IP-adres.
Weet iemand een manier om je te registreren? Of heb je de schema's al je bezit en wil je deze delen, dan ontvang ik graag een bericht.
