De achterkant heb ik dus ook niet heel netjes gemaakt, evenals de rest van de korf. Zwart na verzinken vond ik voldoende, wellicht dat ik gewoon zo snel mogelijk wilde weten of het allemaal wel levensvatbaar was. De tweede mag nog
De stofkap lossnijden zonder optische schade leek me erg lastig, ik heb daarom lekker eigenwijs de boel gewoon verlijmd en met een sinus erop nog wat geschoven en gecontroleerd. Om het kwartier nog even gecheckt, bij ca 1 cm piek-piek uitslag.
Helemaal gelukt, dus dempring aan de binnenzijde gelijmd, evenals de conusrand en een uurtje later de buitenrand.
Hij is helemaal weer in orde
Pics or it didn't happen

