Omdat het samen in het kastje met de versterker zit bedoel je?Pjotr schreef:Dat heb je in jouw geval niet nodig. Je kunt met 3 speakeraansluitingen volstaan: Van de uitgangsklem van de versterker gelijk via een 27 ohm weerstand naar een 3e klem.Arno schreef:Ik heb nu in mijn kastje:
-twee paar luidsprekeraansluitingen
-één paar cinchaansluitingen
-één schakelaartje
Hoe nu verder?
Ik heb de aansluitingen er al ingeboord, dus dan sluit ik de boel wel aan met een kabel met banaanpluggen.
