Elysium Subs
Moderator: Beheerdersteam
Re: Elysium Subs
Die zien er echt ontzettend mooi en strak uit!!
Ik mis alleen nog wel wat onder de tv...
Ik mis alleen nog wel wat onder de tv...
- Vinculum
- Contacteer:
Wat mis je dan? De Prologue zeker? Ja die staat nog bij Bart. Die komt nooit meer af denk ik... 
Idd, en een kabelgootje zou het helemaal afmaken
.
Bart moet wat meer met de hobby bezig zijn
Bart moet wat meer met de hobby bezig zijn
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Zoals ik al had gezegd, zijn er op dit moment even andere belangrijke dingen.
Dat heeft zeker niet enkel met tijd te maken, maar ook dat mijn hoofd er op dit moment niet naar staat.
Nu is PCB's tekenen al niet een van mijn grootste hobby's, dus dat valt dan nogal tegen zeg maar.
Ik snap het probleem alleen niet helemaal, volgens mij zijn hier mensen genoeg die heel mooi PCBtjes kunnen teken en maken, toch?
Moeilijk is het niet, alleen veel werk.
Dat heeft zeker niet enkel met tijd te maken, maar ook dat mijn hoofd er op dit moment niet naar staat.
Nu is PCB's tekenen al niet een van mijn grootste hobby's, dus dat valt dan nogal tegen zeg maar.
Ik snap het probleem alleen niet helemaal, volgens mij zijn hier mensen genoeg die heel mooi PCBtjes kunnen teken en maken, toch?
Moeilijk is het niet, alleen veel werk.
- Vinculum
- Contacteer:
Weet ik. Was ook geen aanval. Het feit blijft wel dat ik een jaar ermee bezig ben en ik nog geen seconde heb kunnen luisteren.b_force schreef:Zoals ik al had gezegd, zijn er op dit moment even andere belangrijke dingen.
Inmiddels ben ik sterk aan het denken om het op te gaan splitsen en een wat flexibeler systeem te maken met bijv Knuisjes Sabre DAC. Die als ingangsselectie/dac/vol control en daarachter de UCD eindversterkers. Eventueel kan er tussen in een miniDSP komen of een actief filter voor de sub. Maar goed, dat is niet voor dit topic.
Gewoon even volhouden, ik ben ook al aardig lang bezig met de DSP setup, en echt kunnen draaien heeft het ook nog niet.Vinculum schreef:Weet ik. Was ook geen aanval. Het feit blijft wel dat ik een jaar ermee bezig ben en ik nog geen seconde heb kunnen luisteren.
Inmiddels ben ik sterk aan het denken om het op te gaan splitsen en een wat flexibeler systeem te maken met bijv Knuisjes Sabre DAC. Die als ingangsselectie/dac/vol control en daarachter de UCD eindversterkers. Eventueel kan er tussen in een miniDSP komen of een actief filter voor de sub. Maar goed, dat is niet voor dit topic.
Uiteindelijk ben ik zeker van dat alles de moeite waard gaat zijn. Ik zou je graag helpen met de print, maar ik heb zelf ook een ernstig tijdsprobleem momenteel.
Heey die sub ken ik, http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... n&start=25 hier is de 15", het grotere broertje ervan 
- Vinculum
- Contacteer:
Ik zag net pas dat ik hier nooit meer op gereageerd heb.EppeRRR schreef:PrachtigMaar hoe klinkt het?
Het klinkt super! De integratie met de Elysium's is erg goed. Als je niet beter zou weten dan zou je denken dat er geen subs zijn (zoals het hoort). Het laag is goed gedoseert, niet te hard en bonkerig niet te 'afwezig'. Bij mij thuis zullen die woofers nauwelijks bewegen maar op de ZBA dag kon ik ze wat meer op hun donder geven. Nou dat was erg indrukwekkend! Even Yello opgehad met lekker veel laag erin. Ik werd weggeblazen van het geluidsniveau en de subs gaven geen krimp. Indrukwekkend voor zo'n relatief klein kastje. Het klonk net zo gedetailleerd en strak als thuis alleen harder... Ik is blij!