Ik ben al een tijdje bezig met een zelfbouw project wat ik heb gekocht van iemand hier op het forum. Het betreft de o.l.s. emotion 4 met seas units en een morel tweeter.
Dankzij een forum genoot zit het filter heel mooi in elkaar, de kast ben ik mee bezig. Maar natuurlijk ben ik ook met andere dingen bezig om te bedenken. Zoals de interne bekabeling. Ik heb daadwerkelijk geen idee wat echt goed is om er in te doen. Ik heb de spullen van iemand over gekocht en die zegt dat hij Spirit of High silver heeft gebruikt voor zijn speakers (dezelfde maar dan de emo 1) en hier erg tevreden over is.
Maar nu is het probleem dat ik van meerdere kanten hoor dat het wel goeie kabels zijn maar niet in combinatie met een Morel tweeter omdat die dan te schel zou worden.
Ik heb zelf als externe bekabeling van het merk Monster, vind het zelf goeie kabels maar weet niet of dit goed is om erin te doen. Vind ook het merk Oehlbach wel interessant.
Wat is jullie mening hierover?
Waar het mij omgaat is om een goede kabel erin te doen, ik hou zelf van lekker open geluid met veel detail erin. En geen schel geluid
Graag dus jullie mening en tips, ideeën zijn ook welkom en budget is niet zo'n probleem (moet natuurlijk geen 100 euro per meter zijn)
Alvast bedankt :d
Groetjes,
Marcel