Yess!, voor 't geld hoef je het tegenwoordig niet meer te laten.ray5150 schreef:Doe je wel ieder kanaal z'n eigen voeding ?
groet,
Aat
N.B. hoe moet het nu met de voortgang van je Aleph project, nu de vorst bijna uit de grond is?
Moderator: Beheerdersteam
Yess!, voor 't geld hoef je het tegenwoordig niet meer te laten.ray5150 schreef:Doe je wel ieder kanaal z'n eigen voeding ?
Tja, dat zal wat langzamer gaan. hou het topic maar in de gaten voor updates en verse foto'sAatV schreef:N.B. hoe moet het nu met de voortgang van je Aleph project, nu de vorst bijna uit de grond is?
Aad en/of zijn vrouw hebben vast ook iets met afstoffenray5150 schreef:Het valt me op dat je iets met zwart hoogglans hebt ?
Heb 12 mm. MDF laten zagen bij de Hubo, was iets van €3 kwijt.ray5150 schreef:Wat voor materiaal zijn die kastjes van gemaakt dan ?
Mijn vrouw ik zoeken eigenlijk nog iemand met smetvrees voor intramurale therapie bij ons thuisRobertD schreef:Aat en/of zijn vrouw hebben vast ook iets met afstoffen
Zit dat ook in het ziekenfonds ?AatV schreef:Mijn vrouw ik zoeken eigenlijk nog iemand met smetvrees voor intramurale therapie bij ons thuis![]()
De ringen zitten tussen de doosjes in! (ik zal nog een foto maken waar het een en ander beter op uit komt.)pvanlingen schreef:Leuk projektje.
Maar waar zijn die twee ringen nou gebleven?
En heb je de ingangs fetjes nog op gelijkheid uitgezocht?
Paul.
Heb hem nog niet doorgefloten (komt nog) en ben nog bezig met de laatste "dingetjes", maar voolopig klinkt tie goed!Barry2001 schreef:Niet storend dus. Tenminste, ik neem aan dat vlak bij de luidsprekers niet je luisterplek isals je de 'normale wetten' bij versterkerbouw in acht neemt, goede GND hebt en geen aardlussen hebt gaat het wel goed. Heb je 'm nog doorgefloten, nog rare dingen gezien? Mooi dat 'ie werkt in elk geval.