Hallo moderators,
Misschien kan het al veel langer, maar misschien is de vraag ook voor jullie nieuw:
Ik zie door de bomen het bos niet in dit veel gebruikte forum, en eigenlijk zou het heel handig zijn als je per gebruiker berichten en/of Topics kunt "deleten of hiden".
Hier bedoel ik mee dat ik topics die ik helemaal niet interressant vindt kan weggooien, zodat het een stuk overzichtelijker/rustiger/duidelijker wordt.
Natuurlijk moet je ze niet echt weg kunnen gooien, maar in ieder geval per gebruiker zelf niet meer zichtbaar.
Dit zou fijn zijn voor hele topics die je niet interessant vindt, maar ook voor reacties in een topic.
Het fijne hiervan is dat je uiteindelijk alleen de topics en berichten overhoud die je zelf interessant vindt....
Is dit mogelijk, of technisch veel te moeilijk?
Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?
Moderator: Beheerdersteam
- medal-mike
- Berichten: 37
- Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
- Locatie: Margraten
Re: Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?
Je zou je kunnen abonneren op onderwerpen die je aanspreken. Dan kan je daarna naar http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/ucp.p ... subscribed toe.
Andere optie is via http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/searc ... d=newposts en dan "markeer onderwerp/forum als gelezen" doen.
Andere optie is via http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/searc ... d=newposts en dan "markeer onderwerp/forum als gelezen" doen.
- medal-mike
- Berichten: 37
- Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
- Locatie: Margraten
Re: Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?
hallo teacher,
Ik heb bij een aantal onderwerpen op "bladwijzer"en "abonneren"geklikt.
Maar waar kan ik nu die lijst terug vinden?
Ofwel: ik weet dus absoluut niet wat ik aan't doen ben: help
Ik heb bij een aantal onderwerpen op "bladwijzer"en "abonneren"geklikt.
Maar waar kan ik nu die lijst terug vinden?
Ofwel: ik weet dus absoluut niet wat ik aan't doen ben: help
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?
Abonneren doe je wanneer je een mail wilt ontvangen dat in een topic is gereageerd na je laatste bezoek daaraan.
Bladwijzers vind je terug in je gebruikerspaneel, waar je eveneens je abonnementen kan overzien:
- Gebruikerspaneel > Overzicht > Bladwijzers
- Gebruikerspaneel > Overzicht > Beheer abonnementen
Bladwijzers vind je terug in je gebruikerspaneel, waar je eveneens je abonnementen kan overzien:
- Gebruikerspaneel > Overzicht > Bladwijzers
- Gebruikerspaneel > Overzicht > Beheer abonnementen

