Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?

Bericht door medal-mike »

Hallo moderators,

Misschien kan het al veel langer, maar misschien is de vraag ook voor jullie nieuw:

Ik zie door de bomen het bos niet in dit veel gebruikte forum, en eigenlijk zou het heel handig zijn als je per gebruiker berichten en/of Topics kunt "deleten of hiden".
Hier bedoel ik mee dat ik topics die ik helemaal niet interressant vindt kan weggooien, zodat het een stuk overzichtelijker/rustiger/duidelijker wordt.
Natuurlijk moet je ze niet echt weg kunnen gooien, maar in ieder geval per gebruiker zelf niet meer zichtbaar.
Dit zou fijn zijn voor hele topics die je niet interessant vindt, maar ook voor reacties in een topic.

Het fijne hiervan is dat je uiteindelijk alleen de topics en berichten overhoud die je zelf interessant vindt....

Is dit mogelijk, of technisch veel te moeilijk?
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?

Bericht door teacher »

Je zou je kunnen abonneren op onderwerpen die je aanspreken. Dan kan je daarna naar http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/ucp.p ... subscribed toe.
Andere optie is via http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/searc ... d=newposts en dan "markeer onderwerp/forum als gelezen" doen.
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Re: Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?

Bericht door medal-mike »

hallo teacher,

Ik heb bij een aantal onderwerpen op "bladwijzer"en "abonneren"geklikt.

Maar waar kan ik nu die lijst terug vinden? :?

Ofwel: ik weet dus absoluut niet wat ik aan't doen ben: help
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?

Bericht door Marp »

Abonneren doe je wanneer je een mail wilt ontvangen dat in een topic is gereageerd na je laatste bezoek daaraan.

Bladwijzers vind je terug in je gebruikerspaneel, waar je eveneens je abonnementen kan overzien:
- Gebruikerspaneel > Overzicht > Bladwijzers
- Gebruikerspaneel > Overzicht > Beheer abonnementen
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”