Dit is een M-Audio Audiophile192 PCI kaart die in mijn desktop PC zit. Vervorming komt nauwelijks boven de ruis uit. Sterker nog ik moest flink middelen en flink met de sample rate omlaag en de FFT lengte omhoog om wat zichtbaar te krijgen. Alleen de 3e harmonisch steekt net boven de ruis uit. I.i.g. ligt de totale vervorming onder de -120 dB. Een verbetering van 10 dB t.o.v. van de NE5532.
Wat opmerkelijker is is dat de spurs ook erg laag blijven, onder de -145 dB! Dit is gewoon een PCI kaart in een standaard Athlon dual core systeem met standaard voeding (wel een 80+) wat XP draait. Niets audiofiels getwiekt aan het systeem. Is die mythe dat zoiets nodig is ook de wereld uit
Ohw ja, de standaard koppel elco'tjes heb ik laten zitten en niet vervangen door iets "beters".
