Ik heb voor mijn versterker o.a. 6,3 mm gele fastonstekkers gebruikt. Na een paar connects en re-connects was een van de stekkers spontaan afgebroken terwijl de stekker gemonteerd was in de versterkerPjotr schreef:Soldeer je die kabelvorkjes nog wel door? Mijn ervaring met die dingen is dat als je geen goede (en dure) professionele krimptang hebt die krimpverbinding niet altijd even betrouwbaar is.ray5150 schreef:Alles met kabelvorkjes en adereindhusjes uitgevoerd...Mischa ook weer blij...
Moraal: pas op met een dikke draad in dat soort fastonstekkers, ze kunnen spontaan breken met alle gevolgen van dien......
