Printjemaken.nl

Voor de elektronicahobbyist, solderen, etsen, etc.
Over de technieken dus, niet over de tools zelf.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Printjemaken.nl

Bericht door Pjotr »

Heeft hier iemand al eens gebruik van gemaakt? http://www.printjemaken.nl/ En wat zijn dan de ervaringen, levertijd, prijs?

Ziet er wel sympathiek uit maar de site is sinds feb. 2010 niet meer bijgewerkt.
Gebruikersavatar
JB84
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 12:20
Locatie: Hoogezand

Re: Printjemaken.nl

Bericht door JB84 »

ziet er inderdaad wel netjes uit.

Onderaan de tekst bij de homepage staat wel: Laatst aangepast op donderdag, 13 oktober 2011 20:41, dus dit is nog wel redelijk recent.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door Pjotr »

Hmm, lijkt verdraaid veel op http://www.mijnprintplaat.nl/ Maar die doet alleen enkelzijdig...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ray5150 »

Ik ben lekker toch goedkoper.... :mrgreen: :mrgreen: (en persoonlijke e-mail service, en maatwerk, en boorwerk inclusief. :D )
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

ray5150 schreef:
Ik ben lekker toch goedkoper.... :mrgreen: :mrgreen: (en persoonlijke e-mail service, en maatwerk, en boorwerk inclusief. :D )

Doe je ook soldeermasker en silkscreen? :mrgreen: :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door Pjotr »

Dre is sneller :lol: Ben wel benieuwd hoe snel je ze binnen hebt. Vorig jaar duurde het 7 weken bij ze.... :roll:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
Dre is sneller :lol: Ben wel benieuwd hoe snel je ze binnen hebt. Vorig jaar duurde het 7 weken bij ze.... :roll:

Aan hun zal het niet liggen, binnen 6 dagen op de post :D
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Printjemaken.nl

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Ben zeer benieuwd, het is een erg goede prijs. Als je wil mag je daar wel eens een close upje van posten als ze binnen zijn...

Heb pech gehad, 3 pakketjes besteld in China. Zijn alle 3 bijna 2 maand onderweg geweest, ook omdat er blijkbaar chinees nieuwjaar tussen zat. 1 pakketje, twv EUR 130,- is onderschept en ik mocht daar nog even EUR 32,- aan inklaring en btw over aftikken. Maar goed, dat weet je als je daar koopt. Anderzijds besteld een collega regelmatig wat in de modelbouw hoek in China en dat is er meestal al na een ruime week. Ook de de duurdere komen er vaker door dan dat ze worden onderschept is zijn ervaring, wat ook weer schijnt de komen door de vorm van het pakje, de van mij was schoenendoos afmeting ongeveer en blijkbaar interessant voor douane.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
ray5150 schreef:
Ik ben lekker toch goedkoper.... :mrgreen: :mrgreen: (en persoonlijke e-mail service, en maatwerk, en boorwerk inclusief. :D )

Doe je ook soldeermasker en silkscreen? :mrgreen: :mrgreen:
Nee, en ik doe ook geen dubbelzijdig en al helemaal niet doormetalisseren en ik doe ook niet aan verzilveren...
Wat je wel krijgt is het prettige gevoel van forumleden die elkaar helpen... O:)
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Printjemaken.nl

Bericht door cobaltjeh »

ds23man schreef:
Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Hier al sinds 6 maart op de post, snel zijn ze niet nee! Maar voor die prijs klaag ik niet :mrgreen:.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Printjemaken.nl

Bericht door Ah!buis »

Wat je wel krijgt is het prettige gevoel van forumleden die elkaar helpen... O:)
Kijk dat doet deugd,daar kunnen de Chinezen niet aan tippen :D .
Anne

Bedoel natuurlijk niet, Chinese forumleden :shock:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ray5150 »

ni hao ?

:mrgreen: :mrgreen: :lol:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Printjemaken.nl

Bericht door Marp »

ds23man schreef:
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Om je in afwachting alvast goede hoop te geven: wat mij onlangs van ITead Studio onder ogen kwam zag er voortreffelijk uit.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Het kan wel sneller, maar dan betaal je 25 of 35 euro aan verzendkosten ( UPS en DHL). :(
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Printjemaken.nl

Bericht door meanman64 »

Heb ook eens 70 printplaatjes besteld in China verzonden ginder op een vrijdag nacht en Maandag erop mooi afgeleverd aan huis das pas snel. :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Recentelijk nog een pakketje uit China gehad van een andere leverancier, was er binnen een week: FEDEX.
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Printjemaken.nl

Bericht door cobaltjeh »

ds23man schreef:
Recentelijk nog een pakketje uit China gehad van een andere leverancier, was er binnen een week: FEDEX.
Ik heb ook eens een duurder verzending gekozen, 20 euro voor de verzending.

En dan staan ze 3 dagen later aan de deur: invoerrechten 20 euro waarvan 18 euro admnistratiekosten. Was toen ook me fedex of dhl.
Dan wacht ik toch liever een aantal weken langer.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door Pjotr »

Zal wel Fedex geweest zijn. Die berekenen ALTIJD zelf die kosten gelijk door. Met anderen hangt het van de douane af of ze zin hebben of niet.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

cobaltjeh schreef:
ds23man schreef:
Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Hier al sinds 6 maart op de post, snel zijn ze niet nee! Maar voor die prijs klaag ik niet :mrgreen:.

Heb je ze al binnen?
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Printjemaken.nl

Bericht door cobaltjeh »

ds23man schreef:
Heb je ze al binnen?
Nee nog steeds aan het wachten. :(
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Denk dat ik de volgende keer toch voor de duurdere verzendoptie ga, kost 20 dollar extra maar dan blijft het nog goedkoop!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Zo, redelijk geslaagd die toner transfer methode met laminator :D :D
toner1.jpg
toner2.jpg
toner3.jpg

En sneller dan itead! :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ray5150 »

Op zich heel netjes, mijn complimenten.
Maar waarom niet eerst de print op maat gezaagd ? :?
En op 3 van de 4 hoeken is het ook niet mogelijk om een bevestigingsgat te boren...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Printjemaken.nl

Bericht door ds23man »

Het is een testbordje om de CS3318 aan de gang te krijgen, i.p.v. een breadboard. :lol:

Met deze testopstelling kan ik de code van de LCduino aanpassen in het kader van het Ultrazooom project.

Als het werkt gaat ie na gedane arbeid zo de kliko in! :rofl:
Plaats reactie