Printjemaken.nl
Moderator: Beheerdersteam
Printjemaken.nl
Heeft hier iemand al eens gebruik van gemaakt? http://www.printjemaken.nl/ En wat zijn dan de ervaringen, levertijd, prijs?
Ziet er wel sympathiek uit maar de site is sinds feb. 2010 niet meer bijgewerkt.
Ziet er wel sympathiek uit maar de site is sinds feb. 2010 niet meer bijgewerkt.
Re: Printjemaken.nl
ziet er inderdaad wel netjes uit.
Onderaan de tekst bij de homepage staat wel: Laatst aangepast op donderdag, 13 oktober 2011 20:41, dus dit is nog wel redelijk recent.
Onderaan de tekst bij de homepage staat wel: Laatst aangepast op donderdag, 13 oktober 2011 20:41, dus dit is nog wel redelijk recent.
Re: Printjemaken.nl
Hmm, lijkt verdraaid veel op http://www.mijnprintplaat.nl/ Maar die doet alleen enkelzijdig...
Re: Printjemaken.nl
Ik ben lekker toch goedkoper....
(en persoonlijke e-mail service, en maatwerk, en boorwerk inclusief.
)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
ray5150 schreef:Ik ben lekker toch goedkoper....![]()
(en persoonlijke e-mail service, en maatwerk, en boorwerk inclusief.
)
Doe je ook soldeermasker en silkscreen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Re: Printjemaken.nl
Dre is sneller
Ben wel benieuwd hoe snel je ze binnen hebt. Vorig jaar duurde het 7 weken bij ze.... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Pjotr schreef:Dre is snellerBen wel benieuwd hoe snel je ze binnen hebt. Vorig jaar duurde het 7 weken bij ze....
Aan hun zal het niet liggen, binnen 6 dagen op de post
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Printjemaken.nl
Ben zeer benieuwd, het is een erg goede prijs. Als je wil mag je daar wel eens een close upje van posten als ze binnen zijn...ds23man schreef:Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Heb pech gehad, 3 pakketjes besteld in China. Zijn alle 3 bijna 2 maand onderweg geweest, ook omdat er blijkbaar chinees nieuwjaar tussen zat. 1 pakketje, twv EUR 130,- is onderschept en ik mocht daar nog even EUR 32,- aan inklaring en btw over aftikken. Maar goed, dat weet je als je daar koopt. Anderzijds besteld een collega regelmatig wat in de modelbouw hoek in China en dat is er meestal al na een ruime week. Ook de de duurdere komen er vaker door dan dat ze worden onderschept is zijn ervaring, wat ook weer schijnt de komen door de vorm van het pakje, de van mij was schoenendoos afmeting ongeveer en blijkbaar interessant voor douane.
Re: Printjemaken.nl
Nee, en ik doe ook geen dubbelzijdig en al helemaal niet doormetalisseren en ik doe ook niet aan verzilveren...ds23man schreef:ray5150 schreef:Ik ben lekker toch goedkoper....![]()
(en persoonlijke e-mail service, en maatwerk, en boorwerk inclusief.
)
Doe je ook soldeermasker en silkscreen?![]()
Wat je wel krijgt is het prettige gevoel van forumleden die elkaar helpen...
Re: Printjemaken.nl
ds23man schreef:Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Hier al sinds 6 maart op de post, snel zijn ze niet nee! Maar voor die prijs klaag ik niet
Re: Printjemaken.nl
Kijk dat doet deugd,daar kunnen de Chinezen niet aan tippenWat je wel krijgt is het prettige gevoel van forumleden die elkaar helpen...![]()
Anne
Bedoel natuurlijk niet, Chinese forumleden
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Printjemaken.nl
Om je in afwachting alvast goede hoop te geven: wat mij onlangs van ITead Studio onder ogen kwam zag er voortreffelijk uit.ds23man schreef:Ben benieuwd naar de kwaliteit.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Het kan wel sneller, maar dan betaal je 25 of 35 euro aan verzendkosten ( UPS en DHL). 
Re: Printjemaken.nl
Heb ook eens 70 printplaatjes besteld in China verzonden ginder op een vrijdag nacht en Maandag erop mooi afgeleverd aan huis das pas snel. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Recentelijk nog een pakketje uit China gehad van een andere leverancier, was er binnen een week: FEDEX.
Re: Printjemaken.nl
Ik heb ook eens een duurder verzending gekozen, 20 euro voor de verzending.ds23man schreef:Recentelijk nog een pakketje uit China gehad van een andere leverancier, was er binnen een week: FEDEX.
En dan staan ze 3 dagen later aan de deur: invoerrechten 20 euro waarvan 18 euro admnistratiekosten. Was toen ook me fedex of dhl.
Dan wacht ik toch liever een aantal weken langer.
Re: Printjemaken.nl
Zal wel Fedex geweest zijn. Die berekenen ALTIJD zelf die kosten gelijk door. Met anderen hangt het van de douane af of ze zin hebben of niet.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
cobaltjeh schreef:ds23man schreef:Maar even serieus: ik denk dat niemand tegen de prijzen van itead op kan, 10 printen van 10x10cm voor 25 dollar. Heb 11 maart een bestelling bij ze gedaan, 17 maart is het verstuurd. Nu nog wachten op de post vanuit China....... Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Hier al sinds 6 maart op de post, snel zijn ze niet nee! Maar voor die prijs klaag ik niet.
Heb je ze al binnen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Denk dat ik de volgende keer toch voor de duurdere verzendoptie ga, kost 20 dollar extra maar dan blijft het nog goedkoop!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Zo, redelijk geslaagd die toner transfer methode met laminator

En sneller dan itead!

En sneller dan itead!
Re: Printjemaken.nl
Op zich heel netjes, mijn complimenten.
Maar waarom niet eerst de print op maat gezaagd ?
En op 3 van de 4 hoeken is het ook niet mogelijk om een bevestigingsgat te boren...
Maar waarom niet eerst de print op maat gezaagd ?
En op 3 van de 4 hoeken is het ook niet mogelijk om een bevestigingsgat te boren...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Het is een testbordje om de CS3318 aan de gang te krijgen, i.p.v. een breadboard.
Met deze testopstelling kan ik de code van de LCduino aanpassen in het kader van het Ultrazooom project.
Als het werkt gaat ie na gedane arbeid zo de kliko in!
Met deze testopstelling kan ik de code van de LCduino aanpassen in het kader van het Ultrazooom project.
Als het werkt gaat ie na gedane arbeid zo de kliko in!
