sinds afgelopen weekend heb ik een stle gebouwde ss reference monitor
Klinken super maar de kast is niet zo fraai.
Persoonlijk vindt ik een vloerstaande mooier dan een monitor op stands
Nu kan ik 2 dingen doen,
bestaande formaat maken allen hoger met een dubbele bodem waardoor de bestaande kast met een soort hoole poot met dezelfde afmetingen ( evt vullen met zand)
Complete vloerstaander maken met groter volume zoals in bijlage.
Kan ik dan hetzelfde filter gebruiken,
krijg ik met 2 een beter laag,
Wie kan mij helpen, adviseren
Het MDF / out kan je dat beter verstekzagen en dan lijmen of kops op elkaar ( meer kans op zichtbare naden waardoor meer schuur, plamuur werk )
Na aanmaak van kast wil ik de kast hoogglans wit gaan spuiten.
IK hoor graag jullie reacties.
MInko
