ds23man schreef:En het is bijna 1 april
Terwijl het helemaal geen grap was
Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:En het is bijna 1 april
ds23man schreef:Geniaal, een filmpje waar niets in gebeurt!
ds23man schreef:Hier nog wat meer wapperfiles:
http://www.reverbnation.com/theduboracle
ooh, ooh, ooh Google is Uw vriend!
En dan komen we gelijk bij de kern van het probleem: Duboracle wil graag laag voelen van 24 wapperende 18" subs terwijl hij een hoofdtelefoon op heeft!Hondasnl schreef:ds23man schreef:Hier nog wat meer wapperfiles:
Zelfgemaakt the dub oracle, die muziek?
Klinkt retengoed!
Bedank, inderdaad.Hondasnl schreef:ds23man schreef:Hier nog wat meer wapperfiles:
Zelfgemaakt the dub oracle, die muziek?
Klinkt retengoed!
Aparte muziek.
CoenvanDongen schreef:*pinkt een traantje weg bij de gemodificeerde Kef's*
Door jou wel nu.ds23man schreef:
Nee hoorCoenvanDongen schreef:Wow! Er zijn mensen die zich speciaal registreren om op jouw topic te reagerenthesurfingalien schreef:....
]eep schreef:Ik heb nou al die stukjes muziek afgeluisterd en er zit niet 1 bij met echte bas. En nee, dat ligt niet aan mijn koptelefoon. Het is allemaal van die flapperbas (om over de muziekkwaliteit maar te zwijgen). Ik heb maar even wat Kruder en Dorfmeister opgezet.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M533ijROT7o[/youtube]
Als je eens echte bas wilt horen. Vooral de intro maakt de doelgroep wel duidelijk...![]()
Nog een tip, volgende keer als je een koptelefoon uitzoekt naam er dan 1 voor bassheads zoals gesloten Philips, Pioneer of Denon. Dat heeft weliswaar niets maar dan ook niets met hifi (HIGH fidelity) te maken, maar dat daar ben je ook helemaal niet naar op zoek. Jij wilt gewoon wegdromen in een andere wereld. Daar zijn ook nog wel andere hulpmiddelen bij die je bewustzijn vernauwen.
thesurfingalien schreef:Nee hoorCoenvanDongen schreef:Wow! Er zijn mensen die zich speciaal registreren om op jouw topic te reagerenthesurfingalien schreef:....Ik wilde al langer registreren om advies te vragen voor mijn eigen (hopelijk) wat serieuzere projectje, maar toen ik op dit topic geattendeerd werd, kreeg ik (als zeer tevreden bezitter van een Sennheiser HD600) spontaan last van een geval van onbeschrijfelijke weerstand (
![]()
![]()
)
Maar misschien is het een idee voor the TS om zijn bevindingen aan Beyerdynamic en Senmheiser te melden (inclusief zijn lovende commentariëren aan het adres van de engineers). Misschien heb ik / hebben wij het wel helemaal mis en zijn ze daar diep onder de indruk van zijn technische kennis en constructiemethodes... Wellicht dat hem zelfs een goedbetaalde baan wordt aangeboden. Aan inpakkers die een voorliefde hebben voor karton is een schreeuwend gebrek in Duitsland!
Voor EUR 25,- wil ik wel bewijs hebben dat het géén valse handtekening is!Theduboracle schreef:Ik wil je wel een handtekening verkopen voor 25 euro.
Dan weten we het hier allemaal zeker op 1 april![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik meen het, echt waar, mijn erewoord met een echte handtekening.thesurfingalien schreef:Voor EUR 25,- wil ik wel bewijs hebben dat het géén valse handtekening is!Theduboracle schreef:Ik wil je wel een handtekening verkopen voor 25 euro.
Dan weten we het hier allemaal zeker op 1 april![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar even vooruitlopend op 1 april (geduld is nooit een van mijn sterkste punten geweest)... Méén je al die BS nou of hoe zit het??? Laten we wel wezen... Ik heb (zoals geschreven) zelf een HD600, en ik kan alleen maar zeggen dat je toch wel behoorlijk lomp bezig moet zijn om het voor elkaar te krijgen de drivers te beschadigen bij het ut elkaar halen van deze hoofdtelefoon!!!
Volgens sommigen word je altijd belazerd. Ik vind dat in dit verband allemaal niet zo relevant, je mag geloven wat je wil.Theduboracle schreef:Echt, het lijkt erop dat je gewoon belazerd wordt door deze merken.