Gisteren er even voor gaan zitten en de boel zo,n uur of 4 laten spelen.
In het begin klonk het een beetje scherp met potentie,zeg maar een scherp randje,met veel dynamiek.
Na een uur werd het geluid al meer tastbaarder en klonk het als een jaren dertig buizenbak,een beetje hol, veel mid en bas.
Na een uur of drie was het scherpe er wel zo,n beetje af [burn baby,burn
Wat me opviel was een groot podium met veel detail ,ben echt verrast door de klank
O,ja even vermelden,,,,geen brom of andere storende geluiden
Dit waren de eerste uurtjes,ben benieuwd hoe het over een maandje klinkt
Vandaag verder geluisterd,,het klinkt organisch,was haast weer vergeten hoe een piano klinkt
Maar al met al is het zeer plezierig om er naar te luisteren,klinkt niet verkeerd
Misschien nog een versie bouwen[buisprint] met wat audiofiele weerstanden en toch maar 6,3v voor de EZ81,,,,,,leuk dat buizengehobby



