Kijk dit soort uitlatingen doet begrijpen waarom je de schakelaars parallel zetHmm ik begrijp je niet helemaal. Er gaat hoe dan ook ,>300V doorheen. Met een laag amperage. Ik zie het probleem niet zo.
Er gaat geen 300V DOOR ,er staat 300V OVER als ie niet gesloten is want anders is het 0V,stroom gaat er door
Dus als één kontakt niet tegen die hoge spanning kan,zet je er twee in serie,verdeeld de (open)spanning over de twee.
Dan nog dit; 6,3V wisselspanning geeft gelijkgericht niet 6,3V gelijkspanning maar meer,niet goed voor de buisjes.
Maar ja ,het haalt het niet bij een trafo voor 110V op 230V
Anne
