ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

maar vind ray dat ook? :sure:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door mischa72 »

Natuurlijk, Ray is een Recycler :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

mischa72 schreef:
Natuurlijk, Ray is een Recycler :rofl:
Met als specialiteit het aanpassen van gebruikte dingen aan zijn wensen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

het is geen antwoord op mijn vraag ray! :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

Daar kan ik pas op antwoorden als ik het object grondig heb bekeken, bevoeld en beluisterd... :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

zonder dat laatste zou het..............
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

Ja, wat ?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

ray5150 schreef:
Ja, wat ?
al was ik nog vergeten..... :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

Dré, let wel op dat niet ieder object open staat voor modificaties...
Voor je het weet keert het zich tegen jou, en probeert het jou te modificeren... :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

kijk maar naar jan! :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

Ja, zoiets inderdaad....overigens kun je proberen dat proces te stoppen door upgrades van Schaap & Citroen of de Siebel toe te passen. :lol:
Vrijwel alle objecten zijn daar gevoelig voor.... 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door Wowly »

hahaha als mijn vriendin eens wist hahaha. Ik heb een bijzonder lieve vriendin heren die me veel laat doen (wat ik wil, soms ook wat ik niet wil :D ) Dat huis had van haar niet gehoeven, en mijn hobby ook niet, de kids en de opleiding is ze wel blij mee :lol: . Ik ben straks eens van de zeer weinig gespecialiseerde fysio's mbt de geriatrie (zegmaar fysiotherapie voor ouderen), dat geeft zeer goede vooruitzichten voor de toekomst en dat is voor de financieële stabiliteit wel heel erg fijn (dat huis kreeg ik niet bij een pakje smarties helaas :lol: )

Daarbij tolereert ze me dat ik een week per jaar als een nerveuze audiofiel rondloop omdat er dan op een bewuste zaterdag weer eens wat georganiseerd moest worden hahaha.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door meanman64 »

Janneman,hoe ver staan we al een dag bekend?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door Marp »

Zo snel gaat die poll niet hoor. :D
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Ik zal binnenkort eens gaan bellen en de datum vastleggen. Komende avonden nog een grote opdracht voor de studie afmaken en dan heb ik weer een beetje tijd en ruimte in mijn hoofd :wink:
mijn agenda voor Mei begint aardig vol te raken Jantje, welke dag moeten we vrij houden?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door Wowly »

De beheerster van de ruimtes was ziek geweest,en heeft me vandaag teruggebeld. Beide dagen konden nog. Vandaar de poll. Zo als het er nu voorstaat wordt het de 26e,maar eerst ff wachten totdat meer leden hebben gereageerd.

Ander dingetje:de gemeente Breda gaat de subsidiekraan helemaal dichtdraaien voor de gemeenschapshuizen. Waarschijnlijk zal daarna de prijs van de huur flink omhoog gaan, wat automatisch zou kunnen inhouden dat dit de laatste ZBA dag in Breda is...... :( :(
Ik weet niet of ik nog de tijd vind om eens een andere goede, goedkope ruimte kan vinden, deze lokatie heeft me enkele dagen met de motor zalen afrijden gekost toen ik een paar weken unemployed was....... We zullen wel zien hoe het loopt.......

Voor dit jaar gaat het sowieso door, afhankelijk van hoeveel personen er komen zoveel ruimtes gaan er open.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door sander1238 »

Wowly schreef:
De beheerster van de ruimtes was ziek geweest,en heeft me vandaag teruggebeld. Beide dagen konden nog. Vandaar de poll. Zo als het er nu voorstaat wordt het de 26e,maar eerst ff wachten totdat meer leden hebben gereageerd.

Ander dingetje:de gemeente Breda gaat de subsidiekraan helemaal dichtdraaien voor de gemeenschapshuizen. Waarschijnlijk zal daarna de prijs van de huur flink omhoog gaan, wat automatisch zou kunnen inhouden dat dit de laatste ZBA dag in Breda is...... :( :(
Ik weet niet of ik nog de tijd vind om eens een andere goede, goedkope ruimte kan vinden, deze lokatie heeft me enkele dagen met de motor zalen afrijden gekost toen ik een paar weken unemployed was....... We zullen wel zien hoe het loopt.......

Voor dit jaar gaat het sowieso door, afhankelijk van hoeveel personen er komen zoveel ruimtes gaan er open.
je kunt de kosten toch delen? of zit er echt zoveel subsidie op, heb echt geen idee.

sander
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door mischa72 »

Een ander idee is natuurlijk om eens om je heen te kijken wie er nog iets geschikts tegenkomt of weet te liggen op de lijn Breda-Nijmegen !

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door Wowly »

Er zit denk ik flink wat subsidie op. Op zich zegt de naam, gemeenschapshuizen, al heel veel natuurlijk. Het zijn huizen voor de (oa audio-)gemeenschap. Zo kunnen we elkaar leren kennen en gezamelijk onze hobby uitoefenen. Dat bind, socialiseert, verminderd stress etc etc. Juist in tijden van economische teruggang zijn dit soort huizen broodnodig. Als het goed gaat met iedereen kan iedereen een centje bijdragen, maar nu is dat dus wat minder. Wta mij betreft een verkeerd getimede bezuiniging van de gemeente Breda hahaha.

Ik zou het liefste hier blijven, vanwege de goede ervaringen daar. Maar als het te duur wordt hangt het af wat iedereen kan en wil bijdragen. Maargoed, zover is het nóg niet, misschien valt het allemaal wel mee.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door mischa72 »

Tsja, ik weet niet of iedereen er warm voor loopt om het zonnige Zuiden aan te doen, maar hier in het durrup is een gemeenschapshuis met 5 middelmaat (a la ruimte links vooraan in Breda) en 3 grote ruimtes.
Mocht de nood hoog zijn dat we echt niks kunnen vinden, kan ik daar wel eens een balletje opgooien.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

Wowly schreef:
. Wat mij betreft een verkeerd getimede bezuiniging van de gemeente Breda hahaha.
Een bezuiniging is per definitie verkeerd getimed, vooral voor diegene die het aangaat...

Maar goed, ik weet niet of je nu huur betaald, en zal dat dan later een paar honderd euro voor een dag zijn,
dan kan je toch ook van te voren het toegangsgeld laten overschrijven ? als je dat bedrag door pak'm beet 100 deelt een tientje de man.
of denk ik nu heel erg de verkeerde kant uit ?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

nee,het mag van mij ook wel wat kosten.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door sander1238 »

ik sluit me hier wel bij aan. vind 10 a15 euro best wel acceptabel.


sander
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door dre »

sommige inderdaad €15! :lol:
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic

Bericht door sander1238 »

dre schreef:
sommige inderdaad €15! :lol:
:-# :-# :-#
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”