ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Met als specialiteit het aanpassen van gebruikte dingen aan zijn wensen...mischa72 schreef:Natuurlijk, Ray is een Recycler
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Daar kan ik pas op antwoorden als ik het object grondig heb bekeken, bevoeld en beluisterd... 
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
al was ik nog vergeten.....ray5150 schreef:Ja, wat ?
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Dré, let wel op dat niet ieder object open staat voor modificaties...
Voor je het weet keert het zich tegen jou, en probeert het jou te modificeren...
Voor je het weet keert het zich tegen jou, en probeert het jou te modificeren...
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Ja, zoiets inderdaad....overigens kun je proberen dat proces te stoppen door upgrades van Schaap & Citroen of de Siebel toe te passen.
Vrijwel alle objecten zijn daar gevoelig voor....
Vrijwel alle objecten zijn daar gevoelig voor....
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
hahaha als mijn vriendin eens wist hahaha. Ik heb een bijzonder lieve vriendin heren die me veel laat doen (wat ik wil, soms ook wat ik niet wil
) Dat huis had van haar niet gehoeven, en mijn hobby ook niet, de kids en de opleiding is ze wel blij mee
. Ik ben straks eens van de zeer weinig gespecialiseerde fysio's mbt de geriatrie (zegmaar fysiotherapie voor ouderen), dat geeft zeer goede vooruitzichten voor de toekomst en dat is voor de financieële stabiliteit wel heel erg fijn (dat huis kreeg ik niet bij een pakje smarties helaas
)
Daarbij tolereert ze me dat ik een week per jaar als een nerveuze audiofiel rondloop omdat er dan op een bewuste zaterdag weer eens wat georganiseerd moest worden hahaha.
Daarbij tolereert ze me dat ik een week per jaar als een nerveuze audiofiel rondloop omdat er dan op een bewuste zaterdag weer eens wat georganiseerd moest worden hahaha.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
mijn agenda voor Mei begint aardig vol te raken Jantje, welke dag moeten we vrij houden?Wowly schreef:Ik zal binnenkort eens gaan bellen en de datum vastleggen. Komende avonden nog een grote opdracht voor de studie afmaken en dan heb ik weer een beetje tijd en ruimte in mijn hoofd
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
De beheerster van de ruimtes was ziek geweest,en heeft me vandaag teruggebeld. Beide dagen konden nog. Vandaar de poll. Zo als het er nu voorstaat wordt het de 26e,maar eerst ff wachten totdat meer leden hebben gereageerd.
Ander dingetje:de gemeente Breda gaat de subsidiekraan helemaal dichtdraaien voor de gemeenschapshuizen. Waarschijnlijk zal daarna de prijs van de huur flink omhoog gaan, wat automatisch zou kunnen inhouden dat dit de laatste ZBA dag in Breda is......
Ik weet niet of ik nog de tijd vind om eens een andere goede, goedkope ruimte kan vinden, deze lokatie heeft me enkele dagen met de motor zalen afrijden gekost toen ik een paar weken unemployed was....... We zullen wel zien hoe het loopt.......
Voor dit jaar gaat het sowieso door, afhankelijk van hoeveel personen er komen zoveel ruimtes gaan er open.
Ander dingetje:de gemeente Breda gaat de subsidiekraan helemaal dichtdraaien voor de gemeenschapshuizen. Waarschijnlijk zal daarna de prijs van de huur flink omhoog gaan, wat automatisch zou kunnen inhouden dat dit de laatste ZBA dag in Breda is......
Ik weet niet of ik nog de tijd vind om eens een andere goede, goedkope ruimte kan vinden, deze lokatie heeft me enkele dagen met de motor zalen afrijden gekost toen ik een paar weken unemployed was....... We zullen wel zien hoe het loopt.......
Voor dit jaar gaat het sowieso door, afhankelijk van hoeveel personen er komen zoveel ruimtes gaan er open.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
je kunt de kosten toch delen? of zit er echt zoveel subsidie op, heb echt geen idee.Wowly schreef:De beheerster van de ruimtes was ziek geweest,en heeft me vandaag teruggebeld. Beide dagen konden nog. Vandaar de poll. Zo als het er nu voorstaat wordt het de 26e,maar eerst ff wachten totdat meer leden hebben gereageerd.
Ander dingetje:de gemeente Breda gaat de subsidiekraan helemaal dichtdraaien voor de gemeenschapshuizen. Waarschijnlijk zal daarna de prijs van de huur flink omhoog gaan, wat automatisch zou kunnen inhouden dat dit de laatste ZBA dag in Breda is......![]()
![]()
Ik weet niet of ik nog de tijd vind om eens een andere goede, goedkope ruimte kan vinden, deze lokatie heeft me enkele dagen met de motor zalen afrijden gekost toen ik een paar weken unemployed was....... We zullen wel zien hoe het loopt.......
Voor dit jaar gaat het sowieso door, afhankelijk van hoeveel personen er komen zoveel ruimtes gaan er open.
sander
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Een ander idee is natuurlijk om eens om je heen te kijken wie er nog iets geschikts tegenkomt of weet te liggen op de lijn Breda-Nijmegen !
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Er zit denk ik flink wat subsidie op. Op zich zegt de naam, gemeenschapshuizen, al heel veel natuurlijk. Het zijn huizen voor de (oa audio-)gemeenschap. Zo kunnen we elkaar leren kennen en gezamelijk onze hobby uitoefenen. Dat bind, socialiseert, verminderd stress etc etc. Juist in tijden van economische teruggang zijn dit soort huizen broodnodig. Als het goed gaat met iedereen kan iedereen een centje bijdragen, maar nu is dat dus wat minder. Wta mij betreft een verkeerd getimede bezuiniging van de gemeente Breda hahaha.
Ik zou het liefste hier blijven, vanwege de goede ervaringen daar. Maar als het te duur wordt hangt het af wat iedereen kan en wil bijdragen. Maargoed, zover is het nóg niet, misschien valt het allemaal wel mee.
Ik zou het liefste hier blijven, vanwege de goede ervaringen daar. Maar als het te duur wordt hangt het af wat iedereen kan en wil bijdragen. Maargoed, zover is het nóg niet, misschien valt het allemaal wel mee.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Tsja, ik weet niet of iedereen er warm voor loopt om het zonnige Zuiden aan te doen, maar hier in het durrup is een gemeenschapshuis met 5 middelmaat (a la ruimte links vooraan in Breda) en 3 grote ruimtes.
Mocht de nood hoog zijn dat we echt niks kunnen vinden, kan ik daar wel eens een balletje opgooien.
Groeten,
Mischa
Mocht de nood hoog zijn dat we echt niks kunnen vinden, kan ik daar wel eens een balletje opgooien.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Een bezuiniging is per definitie verkeerd getimed, vooral voor diegene die het aangaat...Wowly schreef:. Wat mij betreft een verkeerd getimede bezuiniging van de gemeente Breda hahaha.
Maar goed, ik weet niet of je nu huur betaald, en zal dat dan later een paar honderd euro voor een dag zijn,
dan kan je toch ook van te voren het toegangsgeld laten overschrijven ? als je dat bedrag door pak'm beet 100 deelt een tientje de man.
of denk ik nu heel erg de verkeerde kant uit ?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
ik sluit me hier wel bij aan. vind 10 a15 euro best wel acceptabel.
sander
sander
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
