Helaas heb ik nog een grabbelton vol met ideeën hahaha
suc6
Moderator: Beheerdersteam
Haha! Dat komt denk ik door de crappy foto's die mij Iphone maakt. Het is een enorme groot hoek lens; nog net geen fisheye. Daardoor lijkt alles heel groot. Later post ik foto's van de opstelling in mijn kamer en dan lijken ze best klein.Heel erg mooi, en groter dan ik had verwacht.
Heel erg mooi, en groter dan ik had verwacht.
Ik heb nog wel wat stukjes op zolder liggen, wat kersen en bubinga, worden beide wel vrij donker (als ik het zo van de foto's af inschat) vergeleken bij jou plankies. Zal kijken of ik binnenkort nog een foto'tje kan schieten...Bart-Jan schreef:Of heeft iemand misschien nog wat afval stukjes? Ik heb maar erg weinig nodig...
als je de breedte ongeveer gelijk houdt, en ook de netto inhoud, en de afmetingen van de poort ook, dan kan je met de rest spelen.markh schreef:is het mogelijk met de afmetingen te "spelen", zodat ze bijvoorbeeld hoger en minder diep worden? Moet je dan nog rekening houden met een minimum diepte, en afmetingen van de tunnel etc.?