Of geeft dit hetzelfde effect bij buizen?
Mooi man,met zijn allen aan het solderen
Moderator: Beheerdersteam
Gebeurde bij mij vaker, altijd gezellig een groep gelijk gezinden.democles schreef:Mooi man,met zijn allen aan het solderen
Wij blijven een stel wilden die gek zijn op glinsterstenen, kettingen en spiegeltjes.
Ga jij hem als echte voorversterker gebruiken? Wat komt er in dat geval achter dan? Of wordt het ook alleen maar een buffertrap?democles schreef:Werk in uitvoering...............
Even aan het passen en meten geweest met de as doorvoeren,,eerst maar eens met een plaatje mica,voordat het metaal wordt gesmeed![]()
Zo kun je er rustig omheen lopen en de maten van het uiteindelijke ontwerp bepalen![]()
Ja, nu gebruik ik een ALPS potmeter,maar als het resultaat meevalt,wil ik misschien een stappen pot gebruiken ,en die is langer................................
Dus rustig er omheen lopen en passen en meten
Nu wil ik graag dit schema gebruiken. Maar ik wil hem graag in combinatie met mijn 76 voorversterker gebruiken. Kan het dan als volgt?:koifarm schreef:Vanmiddag lekker aan het knutsellen geweest met de hoofdtelefoon versterker.
En het resultaat mag er klankmatig zijn. Ik ben zeer tevreden met het geluid.![]()
Dit is het schema:
U1 en U3 mogen eventueel worden weggelaten als er genoeg ingangsignaal( 1V tot 5V ) is.
Voordat ik dat doe loop ik de gehele schakeling nog eens na, een foutje is snel gemaakt.democles schreef:
En dan kan de stekker er in.................................

TheoK schreef:Ziet er strak uit.![]()
![]()
![]()
Wel een grote bak zeg voor die kleine buisjes.
