Om links en rechts gelijk te krijgen denk ik dat je beter af bent zonder dan met ingedikte ferrofluid. Daarnaast denk ik dat stroperige ferrofluid een ongunstig dempende werking kan hebben. Alleen wel rekening ermee houden dat de tweeter minder belastbaar is (dat is hij nu al).wouter schreef:Wat zal ik doen, dicht maken met het beetje wat er nu nog in zit naar de klontjes eruit gevist te hebben of vullen?!
Maar waarom niet gewoon proberen om opnieuw te vullen? Lukt dat niet goed dan kan je de tweeter toch altijd nog zonder in elkaar zetten?

