Zo even wat tijd gevonden...
Ik ben dus een tijdje bezig geweest om het filter goed op te bouwen. Het zal nu vast nog beter kunnen, maar dit zal imho 90% van de performance zéker moeten halen.
Ik heb de tritec vastgezet met een tie-wrap en wat hotglue. De ene zijde van de spoel rechtsreeks aan de plus van de ingang eveneakls de plus van de hoogsectie. Hierbij wordt ook de draad gebruikt die in de tritecspoelen wordt gebruikt. Geen zilver dus. De UcD-versterker leek het beter te doen met koperdraad ls-kabels, dus heb ik dat maar doorgezet ín de luidspreker, maar dan wel met zéér goede draad (7 koperen kabeltjes getwist).
Toen heb ik de basreflexpoort (PVC-pijp) met montagelijm (tip van Edo) wat zeer goed werkte. Ook de pritex demoingsmatjes heb ik grotendeels vastgezet met de kit (Pritec op loodbitumen werkt prima met montagelijm van Bison).
Alle kabels aangesloten en toen met rijkelijk veel houtlijm de zijkant erop gelijmd en vastgeklemt.
Dit herhaald met de andere kast offcourse......
Vanmiddag heb ik de voorzijde van de kasten even geschaafd zodat deze 100% vlak was zodat de baffle er recht op werd gelijmd met behulp van de lamello's. Zo gezegd zo gedaan.
Nu staan er twee kasten keurig in de lijmklemmen te wachten tot ze zijn uitgehard.
Afhankelijk van de werkdruk op het werk ga ik komende week s'avonds de facetten eraf schaven. Ja je leest het goed. Schaven. Dit lijkt ons de beste manier om een mooie vlakke en exacte manier om er facetten aan te maken. Tenminste, dat denken we nu althans. Misschien dat het wordt bijgesteld en dat we alsnog gaan zagen, dat zien we wel.
Groetjes,
Wowly
PS: sorry geen foto's, de sd-card was vol en weinig tijd om deze fatsoenlijk te legen