Zooowww, vandaag weer druk bezig geweest met bestellen van spullen.
Zo stond ik op het punt van het verzenden van mijn Back Panels voor de DAC en de AMP, dat ik toevallig weer in contact kwam met die meneer van X-Ect die me ook de speakerkabeltjes cadeau heeft gedaan. Hij heeft ook een werkplaats waar al die bewerkingen plaats moeten kunnen vinden dus ik heb besloten die werkzaamheden bij hem uit te laten voeren. Scheelt tijd en verzendkosten

Bij Scheaffer zou ik de panelen rond de 28e weer terug hebben en bij hem moet het sneller kunnen.
T.z.t. mag ie dan ook mijn frontpanels doen. Hij kan ook annodiseren dus kan hij meteen herstellen wat stuk is gemaakt met het verzinken, frezen en verspanen van de volumeknop bijvoorbeeld.
Ik heb ook maar de stap genomen om wat shielding materiaal te bestellen bij Holland Shielding. Ik las overal over Mu-Metaal, of MuFerro HD (en dat het duur is) maar dat is eigenlijk alleen voor laagfrequente storingen.
Beter kun je MuFerro, zonder HD, gebruiken voor middelfrequente storingen. En Mu-Copper voor hoogfrequente storingen.
MuFerro is ongeveer 1/4 van de prijs van MuFerro HD.
Ook heb ik nog geleidende Foam besteld om die randen mee op te vullen van de Casings die ik in het begin ontdaan heb van hun oxydelaag.
Al met al een dure bestelling dat zeker, maar toch weer minder duur dan ik zou hebben zodra ik alleen MuFerro HD zou gebruiken.
Ik ga nu een afgeschermde wand zetten tussen de Switch Mode Powersupplies in de Hypex van MuFerro bedekt met een laag MuCopper
De DAC komt boven de AMP dus ik wil de bovenplaat van de AMP aan de binnenkant ter hoogte van de NCore's bekleden met de MuCopper Folie. Zo ook aan de bovenkant van de DAC modules en tussen de trafo's en de powersupplies van de DAC.
Owja, de trafo's zouden onderweg zijn (!!)