Hoe zit het met de 'buizensound'?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hoe zit het met de 'buizensound'?
Ik meen dat BertDB een trafo en bijbehorende voeding te koop had. mischien kan je die op proef te leen krijgen ?
- audiomanics
- Contacteer:
Helemaal compleet: Zelfs de inbusboutjes zitten er in..Arno schreef:Bedoel je die op dat stukje Corian? En is dat dan compleet met trafo?
Kees
Audiomanics is dus zo aardig geweest om mij dat buizentrapje toe te sturen.
Nu vind ik het niet leuk om te zeggen, maar volgens mij wordt het er niet beter van. Het stereobeeld lijkt kleiner te worden. Misschien ligt dat wel aan mijn installatie/akoestiek, maar dat is wat ik waarneem.
Het blijft lastig om te beoordelen. Ik moet immers de boel ompluggen, het volume aanpassen, en het blijft lastig om een geluidsbeeld te onthouden.
Nu vind ik het niet leuk om te zeggen, maar volgens mij wordt het er niet beter van. Het stereobeeld lijkt kleiner te worden. Misschien ligt dat wel aan mijn installatie/akoestiek, maar dat is wat ik waarneem.
Het blijft lastig om te beoordelen. Ik moet immers de boel ompluggen, het volume aanpassen, en het blijft lastig om een geluidsbeeld te onthouden.
Wat moet ik met die trafo's? Ik weet niet eens of het voor me is, de buizensound. 
Scheurtrafo's Arno, scheurtrafo's
(Zijn familie van scheurgras, je krijgt er een zakje neutronenkorrels gratis bij)
(Zijn familie van scheurgras, je krijgt er een zakje neutronenkorrels gratis bij)
Barry2001 schreef:Gewoon eens luisteren: de 1 valt ervoor en de ander vindt het energie vretende brommende rammelbakken met die lastige hoge gelijkspanning.
Proest... lees deze quote nu pas ! Geniaal
Je moet niet zomaar wat aannemen johArno schreef:Er schijnt iets te bestaan als een echt buizengeluid.
Buizen maken alleen geluid als ze vallen: patss.
Ken je klassiekers, vooral in het haagse en omgeving.b_force schreef:Scheurtrafo's?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CWq02hVZ0hs[/youtube]