Ik zal er eens naar kijken.b_force schreef:C1 en C3 kun je bv ook naar bovenklappen.
Met een grote pinafstand voor die condensatoren kun je zo de lijn naar R29 overbruggen.
Wat misschien nog wel mooier is, is die lijn gewoon helemaal naar boven gooien.
Daarnaast zou ik kijken of je R15 niet kunt verhuizen naar bijvoorbeeld R30, dan kun je vervolgens heel mooi van R21/R13 naar D5
Hebben we nog twee draadbruggen te gaan :
(we gaan nu toch weer niet de draadbruggen-discussie voeren, toch ?)
