Tijdens de montage ontdekt dat sommige gatafstanden niet helemaal correct zijn, deze zal ik komende week aanpassen samen met de onderdelen nummering.


Moderator: Beheerdersteam




Voor nu, eerst weer een paar dagen rust,,,,moet het beslag nog bestellen....................Democles, zo te zien moet jij ook elke dag wel even knutselen.
???? ook ouwejaar vieren op 29 februarimoet het beslag nog bestellen....................
Ik vind dit schema "iets" meer dan elkaar geflanst, vind het erg origineel , zal eerst eens wat pijltjes omhoog en omlaag zetten om te zien of dit ding nou meekoppeld of tegenkoppeld (of allebei).Ah!buis schreef:Heb dit ineen geflanst (op "papier"),ziet er hoopvol uit,voor wie het wil proberen.De trafo is een gewone nettrafo.Anne