Dat is moeilijk te zeggen neem hier eens een kijkje: http://www.diyaudio.com/forums/power-su ... lator.html Ik zou aan zoiets denken.Heb je suggesties voor een goede opzet van de voeding ?
Ik gebruik de DDDAC icm de Shigaclone: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=86768.0
Ook ben ik zelf ook nog bezig geweest met de salas-low-voltage-shunt-regulator voor receiver board en de 24tower DDDAC.
Maar dat ligt nu even in de ijskast ...
Ik denk dat je het beste resultaat zult halen om alle ic's appart te voeden icm met een super regulator.
En de Tower DAC b.v met een salas-low-voltage-shunt-regulator.
Het is gewoon allemaal uittesten om erachter te komen wat goed klinkt in jou set.
De voeding is heeeeeel belangrijk.
Succes,
Rudy
