Seas Micro Monitor - Elysium
Moderator: Beheerdersteam
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Proficiat met je prachtige dochter!
Zo jong en nu al haar eerste set Seas Excel luidsprekers
Bij mij duurde dat tot mijn 33e ... sterker nog ik ben er nog mee bezig.
En, klinkt Alfred Jodokus Kwak een beetje?
Zo jong en nu al haar eerste set Seas Excel luidsprekers
Bij mij duurde dat tot mijn 33e ... sterker nog ik ben er nog mee bezig.
En, klinkt Alfred Jodokus Kwak een beetje?
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
AhaVinculum schreef:Nee, haar naam is Elin. Tweede naam is Eva.hsmeets schreef:En haar naam is ....... Elysia?
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Haha bij deze is de afwerking toch echt door zijn vrouw gedaan!! Vinculum van harte gefeliciteerd! Geniet er van!r.ladage schreef:Veel mooier dan die boxjes van je
Heel netjes afgewerkt!
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Ook uit Arnhem van harte gefeliciteerd! ...en het is niet erg als je nu even je bouwprojecten stillegt...
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Ziet er gelikt uit!
Volgens mij hou jij ook wel van doorwerken!
Fraai!
Volgens mij hou jij ook wel van doorwerken!
Fraai!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
En... deze plamuurt zichzelf! (maar dat duurt nog wat jaartjes
)
Gefeliciteerd! hoop dat alles in goede gezondheid is.
Gefeliciteerd! hoop dat alles in goede gezondheid is.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
He, gefeliciteerd jullie dochter. Mooie namen!
Klinkt leuk he, zo'n fullrange breedbandster... moet wel een sperfiltertje op, anders kan het wat schreeuwerig klinken
Klinkt leuk he, zo'n fullrange breedbandster... moet wel een sperfiltertje op, anders kan het wat schreeuwerig klinken
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Proficiat!
... Misschien kan ze wel een eigen stel monitors gebruiken
, nu heb je er weer een project bij zou ik zeggen 
... Misschien kan ze wel een eigen stel monitors gebruiken
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Dit vind ik echt een hele mooie speaker! En gefeliciteerd met je dochter! 
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Geniet er van.
Chris
Geniet er van.
Chris
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Ze hebben nu een week of 3 bijna continu gespeeld in de woonkamer. Uiteraard veel kraamvisitevisite gehad en bijna iedereen was helemaal weg van deze kleine krachtpatsers qua looks en sound! De kans dat deze dus naar de woonkamer gaan is 99,99%. Nu hebben ze lekker even kunnen inspelen dus binnenkort maar iemand zoeken die voor mij een filter wil ontwerpen.
Ik ga me ondertussen bezig houden met de bijbehorende subs. Ik merk toch echt wel een verschil in dynamiek en diepgang tussen de Epilogue en Elysium. Niet gek ook natuurlijk, 4x 8" met een LT tegen 2x 4" woofer. Toch nog zeer onder de indruk van het laag van deze benjamins.
Voor nu staan ze even op de oorspronkelijk bedoelde plek.
Ik ga me ondertussen bezig houden met de bijbehorende subs. Ik merk toch echt wel een verschil in dynamiek en diepgang tussen de Epilogue en Elysium. Niet gek ook natuurlijk, 4x 8" met een LT tegen 2x 4" woofer. Toch nog zeer onder de indruk van het laag van deze benjamins.
Voor nu staan ze even op de oorspronkelijk bedoelde plek.
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Zo dit is echt bizar, ik weet niet waarom maar in mijn gedachte waren ze veel groter.
Nu ik de muis als referentie heb zie ik pas hoe klein ze zijn.
Nou had je als titel natuurlijk wel micro monitor, maar wist niet wanneer iets micro is
Vind ze wel cute
Nu ik de muis als referentie heb zie ik pas hoe klein ze zijn.
Nou had je als titel natuurlijk wel micro monitor, maar wist niet wanneer iets micro is
Vind ze wel cute
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Je verkijkt je iets denk ik, want het mac scherm is nogal groot. 
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Ik geloof dat dit een verplichte foto is hier op het forum.
Zo heb je een goed grootte vergelijk.
Zo heb je een goed grootte vergelijk.
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Jeumig die zijn ECHT klein...
Ik weet wat voor units er in gingen en heb de bouw gevolgd, maar als je het zo ziet dan lijken het haast wel surrounds
Zou je niet een normaal setje bouwen en DIE als hoofdset gebruiken? Nog een center erbij en je hebt een kickass surround set
Ik weet wat voor units er in gingen en heb de bouw gevolgd, maar als je het zo ziet dan lijken het haast wel surrounds
Zou je niet een normaal setje bouwen en DIE als hoofdset gebruiken? Nog een center erbij en je hebt een kickass surround set
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Die Hardon is toch ook wel een "vreemde vogel",Vinculum schreef:Ik geloof dat dit een verplichte foto is hier op het forum.
Zo heb je een goed grootte vergelijk.
Motten er ook nu ook nog sub's bij om het te onderstrepen.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Pffff, hou je op joh! Ik word nu al gek van alle ideeën in mijn hoofd en dan ga jij er no een paar bij stoppen. Je word bedankt!MichaelB schreef:Zou je niet een normaal setje bouwen en DIE als hoofdset gebruiken? Nog een center erbij en je hebt een kickass surround set
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Seas Micro Monitor - Elysium
Moet wel een open flesje zijn hoor........Vinculum schreef:Ik geloof dat dit een verplichte foto is hier op het forum.
Zo heb je een goed grootte vergelijk.
Ze zien er idd heel fraai uit
Je weet het, je mag die speakers zo langs komen brengen voor wat filter metingen
