Ja, dat had ik begrepen.dre schreef:dat was richting de Epilogue's bedoeld!Arno schreef:Valse bescheidenheid?dre schreef:waarom?
het is toch een fantastische speaker?![]()
De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
hannesie schreef:Ik ga een protest indienen, hij is nog niet echt klaar................................................met onsArno schreef:Jammer hoor. Na alles wat ik gedaan heb voor die termino's, mag ik niet eens de eerste plaats delen
![]()
Misbaksels zijn het, die luidsprekerbouwers uit Noordwijk.![]()
.
Wie heeft er nog niet gestemd????, dan stemmen op die betonboxen
Ik had dus even iemand opgebeld om 10:00 uur, om te stemmen op de Gietmortel van Arno, om de spanning er weer even in te brengen op het laatste nippertje.dre schreef:Dre's Termino 25% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 25% [ 19 ] x
Dat is dus aardig gelukt
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
De poll is geeindigd, de winnaar is dus definitief: TERMINO.

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
zaterdag toch?hannesie schreef:Terechte winnaar, en waar is de party?
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
laten we het hopen!
beetje aan het eind van de middag toch henkjan?
beetje aan het eind van de middag toch henkjan?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
geduchte concurrentie! dat moet nog wel lukken denk ik, maar eerst moet ik de tijd vinden.Arno schreef:Zorg jij weer eens voor wat geduchte concurrentie, Ed?asterduc schreef:Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden
Overigens, die POLuno's vind ik wel heel leuk hoor, maar dat was geloof ik een beetje een tussendoortje...
Plannen en zin genoeg overigens, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe.
De POLuno was een ééndagsprojectje voor de luisterdag in Breda, ... om niet met lege handen te komen
Er was alvast iemand van onder de indruk want hij heeft toch 1 stem gehaald (en die was niet van mezelf
