Hoi Mel,
Mooie speaker met veel detail.
Jeroen is destijds nog bij mij wezen luisteren en meten.
Je moet dit draadje nog eens doornemen, staat nog het e.e.a. in over het filter.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=5642
Daar staan verbeteringen in die ik toen niet meer had doorgevoerd voordat ik ze verkocht had.
Laag gingen ze hier prima en klonken mooi open, soms wat te schel (opbreken), zie luisterverslagen die ook in het draadje staan.
Leuk als je ze gaat bouwen en het geadviseerde filter van Jeroen erin dropt.
Wellicht het filter nog eens helemaal opnieuw aan laten meten.
Edit: die luisterverslagen zaten toch in dat andere draadje, de eerste Odin die ik toen gebouwd had.
Bij de tweede is Jeroen komen meten.