1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik neem nog een introducee mee.
Verderr nog een opmerking nu ik de lijst helemaal aan het doorspitten ben
Kamer 6 lijkt wel flink vol t.o.v van kamer 2 en 4. Indien mogelijk zou ik met de frugelhorn wel naar kamer 4 of 2 willen.
Rudy
Verderr nog een opmerking nu ik de lijst helemaal aan het doorspitten ben
Kamer 6 lijkt wel flink vol t.o.v van kamer 2 en 4. Indien mogelijk zou ik met de frugelhorn wel naar kamer 4 of 2 willen.
Rudy
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik krijg een lift van JeroenD en wil me bij deze ook aanmelden als bezoeker. Vorig jaar Breda moeten missen dus is dit een mooi alternatief!
Groeten,
Groeten,
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Kan en mag uiteraard. Heb alleen een cd speler als bron, maar geen cd'sRumoH schreef:Als er iemand is die met de Sylphe op zijn set wil demonstreren...Lieuwe misschien?
2(of 3) Sets luidsprekers demonstreren in 45 min wordt een race wedstrijdje
Ik moet morgen even goed doorwerken, anders is hij niet eens klaar voor 4 feb, maar dat komt wel goed
Is het ook mogelijk dat iemand misschien een setje Black Beauty's meeneemt? Ben nog altijd benieuwd hoe ze klinken.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik wil mij graag even voorstellen, aangezien ik de introducee ben die met Rudy mee gaat vanuit 't noorden.
Ik ben al een tijdje 'meekijkend' op dit forum en post soms wat berichtjes.
Het zelfbouw virus heeft nu echt toegeslagen en wil daarom graag eens mee kijken (met m'n oren) op zo'n luisterdag.
Ik heb een set Bicor250 kasten (backloaded hoorn) met Audio Nirvana drivers erin mee te brengen. Aangezien de WAF factor erg laag is, gaan ze ook in de verkoop, dus lijkt kamer 5 mij geschikt. Is het daar ook mogelijk om ze te laten spelen?
Ik ben al een tijdje 'meekijkend' op dit forum en post soms wat berichtjes.
Het zelfbouw virus heeft nu echt toegeslagen en wil daarom graag eens mee kijken (met m'n oren) op zo'n luisterdag.
Ik heb een set Bicor250 kasten (backloaded hoorn) met Audio Nirvana drivers erin mee te brengen. Aangezien de WAF factor erg laag is, gaan ze ook in de verkoop, dus lijkt kamer 5 mij geschikt. Is het daar ook mogelijk om ze te laten spelen?
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
die heb ik altijd al willen horen! 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Lijkt me leuk als je komt met de Bicor250 , komt er gelijk een prijskaartje eropBart-Jan schreef:Ik heb een set Bicor250 kasten (backloaded hoorn) met Audio Nirvana drivers erin mee te brengen. Aangezien de WAF factor erg laag is, gaan ze ook in de verkoop, dus lijkt kamer 5 mij geschikt. Is het daar ook mogelijk om ze te laten spelen?
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik zou graag twee introducé's meenemen! Is daar nog plek voor?
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik ben niet bepaald vroeg, maar ik heb ineens tijd om naar de luisterdag te kunnen komen: is er nog een plekje vrij?
Groet, Frank
Groet, Frank
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik zou ook graag nog komen (ijs een weder dienende). Lukt dit nog? Kom als toehoorder want het versterkerprojectje waar ik mee bezig ben is op 4 februari nog niet klaar.
groet,
AatV
groet,
AatV
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik heb nog een 2e introducee naast Bart-Jan
Ruud
Ruud
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Voor de CD Dipool kan ik gebruik maken van de subs van Martijn M. Misschien is het handig om deze twee sets dan na elkaar in het schema te plaatsen. Voor de set heb ik nog geen bron en voor versterker. Nu dacht ik dat Jeroen GRT een bron voor de set van Martijn beschikbaar heeft gesteld, maar ik weet zo niet wie er een vv beschikbaar heeft gesteld. Zouden deze spullen ook gebruikt mogen worden bij de CD Dipool? Of heeft er iemand anders wat leuks om hier op aan te sluiten?
gr Kevin
gr Kevin
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
@ kp. Ik heb hier een Nakamichi CA5E VV staan, een voorversterker dus die echt goed is.
Ik ga hem verkopen, maar als hij tevens dienst kan doen tijdens de luisterdag is dat alleen maar beter.
Ik kan ook nog wel een CD 753 met externe HK-Dac meenemen met de betere voeding op een plankje.
Dat klinkt dan perfect, tenminste op een goede installatie

Ik ga hem verkopen, maar als hij tevens dienst kan doen tijdens de luisterdag is dat alleen maar beter.
Ik kan ook nog wel een CD 753 met externe HK-Dac meenemen met de betere voeding op een plankje.
Dat klinkt dan perfect, tenminste op een goede installatie
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik heb ook nog 2 of 3 mensen die ik wel mee wil nemen.. 1 ervan in hier op het forum ook geregistreerd.. Gaat dat allemaal nog passen in almelo?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Nog even en de forummers zijn in de minderheid .
Volgende keer introdusee welkom als ze iets lekkers mee nemen
Volgende keer introdusee welkom als ze iets lekkers mee nemen
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik heb nog Kruitvat treinkaartjes over die t/m komend weekend geldig zijn. Met zo'n kaartje kun je in het weekend een dag onbeperkt treinen. Deze kaartjes kostten €12,50 bij de Kruitvat. Zijn er mensen die een kaartje willen overnemen voor komende zaterdag? Ik hoef er de volledige €12,50 niet voor terug, maar ik houd wel van een Belgisch speciaalbiertje
. Heb je interesse, stuur even een PM.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Dat is mooihannesie schreef:@ kp. Ik heb hier een Nakamichi CA5E VV staan, een voorversterker dus die echt goed is.
Ik ga hem verkopen, maar als hij tevens dienst kan doen tijdens de luisterdag is dat alleen maar beter.
Ik kan ook nog wel een CD 753 met externe HK-Dac meenemen met de betere voeding op een plankje.![]()
Dat klinkt dan perfect, tenminste op een goede installatie![]()
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
RumoH schreef:Ik neem nog een introducee mee.
Verderr nog een opmerking nu ik de lijst helemaal aan het doorspitten ben
Kamer 6 lijkt wel flink vol t.o.v van kamer 2 en 4. Indien mogelijk zou ik met de frugelhorn wel naar kamer 4 of 2 willen.
Rudy
We kunnen wat mij betreft kamer 5 ook als luisterkamer gaan gebruiken Rudy, de marktplaatskamer. Lijkt je dat wat? heb je alle tijd om je verschillende speakers ten gehore te laten brengen. Hij is akoustisch iets minder dan 3 en 4, er zit een extra raam aan de zijkant. De lamellen ervoor kunnen dicht, scheelt aanzienlijk.
Laat maar even weten wat je wilt, je zou dus vanuit de grote kamer ook in z'n geheel naar kamer 5 kunnen.
En er is bezoek zat, mensen in een kamer geven ook een goede demping
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
genoteerd, welkom!cool schreef:Ik krijg een lift van JeroenD en wil me bij deze ook aanmelden als bezoeker. Vorig jaar Breda moeten missen dus is dit een mooi alternatief!
Groeten,
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zeker, heb kamer 5 voorgesteld aan Rudy, ik zet jou erbij Bart-Jan. Leg er een papiertje bij dat ze te koop zijn, wie weet is er een gegadigde.Bart-Jan schreef:Ik wil mij graag even voorstellen, aangezien ik de introducee ben die met Rudy mee gaat vanuit 't noorden.
Ik ben al een tijdje 'meekijkend' op dit forum en post soms wat berichtjes.
Het zelfbouw virus heeft nu echt toegeslagen en wil daarom graag eens mee kijken (met m'n oren) op zo'n luisterdag.
Ik heb een set Bicor250 kasten (backloaded hoorn) met Audio Nirvana drivers erin mee te brengen. Aangezien de WAF factor erg laag is, gaan ze ook in de verkoop, dus lijkt kamer 5 mij geschikt. Is het daar ook mogelijk om ze te laten spelen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Tuurlijk. Zoals eerder gezegd, beetje meer demping in die lege kamers is altijd welkom! En wie weet zijn het zelfbouwers van morgen.Martijn M schreef:Ik zou graag twee introducé's meenemen! Is daar nog plek voor?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Wees welkom Aat, heb je erbij gezet.AatV schreef:Ik zou ook graag nog komen (ijs een weder dienende). Lukt dit nog? Kom als toehoorder want het versterkerprojectje waar ik mee bezig ben is op 4 februari nog niet klaar.
groet,
AatV
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ja, ben ik me van bewust. Collega's en geinteresseerden uit onze prive kring staan er nog niet eens bij. Daartegen zijn er nu 5 ruimtes waar muziek wordt gemaakt, plus de koffieruimte. Niet iedereen zal de hele dag blijven, en wie weet komen er hierdoor audio zelfbouw enthousiasten bij.
Intiem en 'ons kent ons' wordt het niet, maar er is ruimte genoeg om je bekenden te spreken en bij te babbelen. Wij denken dat het juist een supergezellige dag wordt!
Intiem en 'ons kent ons' wordt het niet, maar er is ruimte genoeg om je bekenden te spreken en bij te babbelen. Wij denken dat het juist een supergezellige dag wordt!
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
nee,dat denk ik ook niet!Intiem en 'ons kent ons' wordt het niet
