1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als ik het ik broertje zover krijg dat die mijn lbv's meesleept komen die ook mee met versterker:sure:. Mits die op tijd gerepareerd is.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Barry , ik voorzie een kleine chaos als wij s'morgens de kamers moeten indelen. Als het handig is zou jij voor de tijd al zoveel mogelijk dit kunnen doen/ registreren.
Ik zou met mijn setup wel in kamer 3 willen. Dit lijkt mij dan een goede kamer voor buizen gerelateerde spullen. Ik heb een passieve voorversterker/ volumeregeling bij mij waar nog 3 bronnen aan kunnen incluisief een phonoingang. En een versterker met dynaudio luidsprekers en bekabeling.
Ronny
Ik zou met mijn setup wel in kamer 3 willen. Dit lijkt mij dan een goede kamer voor buizen gerelateerde spullen. Ik heb een passieve voorversterker/ volumeregeling bij mij waar nog 3 bronnen aan kunnen incluisief een phonoingang. En een versterker met dynaudio luidsprekers en bekabeling.
Ronny
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Hmmm, eens kijken of ik het kan combineren met een bezoek aan m'n schoonouders in Haaksbergen.
Ik wil dan deze speakers meenemen.
Nu staan ze toch maar niets te doen boven
Zet mij er maar bij onder voorbehoud.
Ik wil dan deze speakers meenemen.
Nu staan ze toch maar niets te doen boven
Zet mij er maar bij onder voorbehoud.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zeker, in post 3 van dit draadje komt een luisterschema, met indeling voor de kamers. Ik vind het belangrijk dat iedereen die de moeite neemt spullen mee te nemen ook de gelegenheid krijgt deze te laten horen.koifarm schreef:Barry , ik voorzie een kleine chaos als wij s'morgens de kamers moeten indelen. Als het handig is zou jij voor de tijd al zoveel mogelijk dit kunnen doen/ registreren.
Ik zou met mijn setup wel in kamer 3 willen. Dit lijkt mij dan een goede kamer voor buizen gerelateerde spullen. Ik heb een passieve voorversterker/ volumeregeling bij mij waar nog 3 bronnen aan kunnen incluisief een phonoingang. En een versterker met dynaudio luidsprekers en bekabeling.
Ronny
In de loop van volgende week maak ik een opzetje, dan hebben we daarna nog een week om dit te wijzigen inaar wens van de deelnemers.
Jij hebt een complete set, ik zelf ook. Je kunt wel in kamer 4, ik kan dan zelf wel in de akoustisch wat mindere kamer gaan zoals kamer 2. Zowel bij jou als mij kunnen dan mensen meeliften die alleen met een bron bv komen. Kamer 3 is in principe gereserveerd voor Jeroen_d met z'n meetset. Maakt ook verder niet uit, kamer 3 en 4 zijn gelijk.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ok Michael, heb je erbij gezet, kijk maar wat je doet. Ook welkom in elk geval.MichaelB schreef:Hmmm, eens kijken of ik het kan combineren met een bezoek aan m'n schoonouders in Haaksbergen.
Ik wil dan deze speakers meenemen.
Nu staan ze toch maar niets te doen boven
Zet mij er maar bij onder voorbehoud.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als ik mijn minidsp/ucd toch meeneem kan ik ook een laptop meenemen, mocht de versterker niet gebruikt worden kunnen mensen even spelen met de MiniDSP en de 2way advanced plugin...
Is dat wat?
Wat ik meer mee zou kunnen nemen:
2 subwoofers en "highend prutsproject"
Beide projecten zijn nog niet af.. maar zonder de minidsp kunnen ze thuis ook niets doen, kan ik ze net zo goed meenemen
Ik kan dan alleen Of de subs Of de bookshelfs aansturen, er zitten maar 2 UcD's in de versterker.
Laat maar horen of ik deze laatste 2 mee moet nemen.
Groeten.
Is dat wat?
Wat ik meer mee zou kunnen nemen:
2 subwoofers en "highend prutsproject"
Beide projecten zijn nog niet af.. maar zonder de minidsp kunnen ze thuis ook niets doen, kan ik ze net zo goed meenemen
Ik kan dan alleen Of de subs Of de bookshelfs aansturen, er zitten maar 2 UcD's in de versterker.
Laat maar horen of ik deze laatste 2 mee moet nemen.
Groeten.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
lijkt me meer dan verdiend!JeroenGRT schreef:Ik neem nog iemand mee, mijn pa
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Nou.. zal ik is gek doen ? En alles wat werkt gewoon mee neem?
- Needles.. niet afgewerkt maar misschien wel leuk om ff te laten horen voor de mensen die hem niet IRL gezien hebben.
- 6N1P Tube Hoofdtelefoon amp
- 6EM7 PP Beun amp
- Phonodude + Dual Ploate speulert
- "Ik ga op reis en neem mee" set..
- PSX
Helaas nog geen ander spul klaar. Vrije tijd is schaars
- Needles.. niet afgewerkt maar misschien wel leuk om ff te laten horen voor de mensen die hem niet IRL gezien hebben.
- 6N1P Tube Hoofdtelefoon amp
- 6EM7 PP Beun amp
- Phonodude + Dual Ploate speulert
- "Ik ga op reis en neem mee" set..
- PSX
Helaas nog geen ander spul klaar. Vrije tijd is schaars
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Toegevoegd, kan zo weer aangepast worden indien nodig. Mooi!Koss schreef:Als ik mijn minidsp/ucd toch meeneem kan ik ook een laptop meenemen, mocht de versterker niet gebruikt worden kunnen mensen even spelen met de MiniDSP en de 2way advanced plugin...
Is dat wat?
Wat ik meer mee zou kunnen nemen:
2 subwoofers en "highend prutsproject"
Beide projecten zijn nog niet af.. maar zonder de minidsp kunnen ze thuis ook niets doen, kan ik ze net zo goed meenemen
Ik kan dan alleen Of de subs Of de bookshelfs aansturen, er zitten maar 2 UcD's in de versterker.
Laat maar horen of ik deze laatste 2 mee moet nemen.
Groeten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Doe eens gek, uitstekend idee Glenn! Zal zeker een toevoeging aan de dag zijn, gaaf dat je de moeite wilt nemen. Ga zelf het goede voorbeeld geven, krijg het denk niet eens in 1 keer mee....TubeHead schreef:Nou.. zal ik is gek doen ? En alles wat werkt gewoon mee neem?
- Needles.. niet afgewerkt maar misschien wel leuk om ff te laten horen voor de mensen die hem niet IRL gezien hebben.
- 6N1P Tube Hoofdtelefoon amp
- 6EM7 PP Beun amp
- Phonodude + Dual Ploate speulert
- "Ik ga op reis en neem mee" set..
- PSX
Helaas nog geen ander spul klaar. Vrije tijd is schaars
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Hij heeft er ook zin indre schreef:lijkt me meer dan verdiend!JeroenGRT schreef:Ik neem nog iemand mee, mijn pa
- Lars Oosterveen
- Berichten: 89
- Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 9:06
- Locatie: de Wijk
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik help je dan wel sjouwen.TubeHead schreef:Nou.. zal ik is gek doen ? En alles wat werkt gewoon mee neem?
Helaas nog geen ander spul klaar. Vrije tijd is schaars
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik hoop dat je ze mee neemt. Ik ben al een tijd geïnteresseerd in de sdx7 maar nog nooit luister naar een stel.Barry2001 schreef:Ok Michael, heb je erbij gezet, kijk maar wat je doet. Ook welkom in elk geval.MichaelB schreef:Hmmm, eens kijken of ik het kan combineren met een bezoek aan m'n schoonouders in Haaksbergen.
Ik wil dan deze speakers meenemen.
Nu staan ze toch maar niets te doen boven
Zet mij er maar bij onder voorbehoud.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als Hannesie een UcD180 HG meeneemt is het misschien wel leuk om een luistertest te doen.
Een HG vs. een ST.
Ik heb een schakelkastje waarmee we één bron op 2 versterkers kunnen aansluiten, nu alleen nog iets om de speakers mee te wisselen.
Ook alleen maar als mensen dit leuk lijkt natuurlijk.

Een HG vs. een ST.
Ik heb een schakelkastje waarmee we één bron op 2 versterkers kunnen aansluiten, nu alleen nog iets om de speakers mee te wisselen.
Ook alleen maar als mensen dit leuk lijkt natuurlijk.

Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Dat heb ik dan weerKoss schreef:Als Hannesie een UcD180 HG meeneemt is het misschien wel leuk om een luistertest te doen.
Een HG vs. een ST.
Ik heb een schakelkastje waarmee we één bron op 2 versterkers kunnen aansluiten, nu alleen nog iets om de speakers mee te wisselen.
Ook alleen maar als mensen dit leuk lijkt natuurlijk.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
We hebben in Breda ook een testje met de LM4780 en de 180HG gedaan.Koss schreef:Als Hannesie een UcD180 HG meeneemt is het misschien wel leuk om een luistertest te doen.
Een HG vs. een ST.
Ik heb een schakelkastje waarmee we één bron op 2 versterkers kunnen aansluiten, nu alleen nog iets om de speakers mee te wisselen.
Ook alleen maar als mensen dit leuk lijkt natuurlijk.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Wat kwam daar uit?hannesie schreef:We hebben in Breda ook een testje met de LM4780 en de 180HG gedaan.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als ik kom, dan neem ik ze mee. Tis ff sjouwen, maar dan heb je ook watDragoSz schreef:Ik hoop dat je ze mee neemt. Ik ben al een tijd geïnteresseerd in de sdx7 maar nog nooit luister naar een stel.
Deze is nog met onvolledig ingedraaide schroeven (heb er nooit meer naar gekeken *hehehe*).
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Voordat je wilde ideeën krijgt met een SDX7, let er op dat dit een uitloopproduct is...DragoSz schreef:Ik hoop dat je ze mee neemt. Ik ben al een tijd geïnteresseerd in de sdx7 maar nog nooit luister naar een stel.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
JammerVinculum schreef:Voordat je wilde ideeën krijgt met een SDX7, let er op dat dit een uitloopproduct is...DragoSz schreef:Ik hoop dat je ze mee neemt. Ik ben al een tijd geïnteresseerd in de sdx7 maar nog nooit luister naar een stel.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Is er nog een plekje vrij op de lijst? Ik zou ook graag een oortje te luister leggen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Tijd geleden met CSS over gemaild en er komt een vervanger.DragoSz schreef:JammerVinculum schreef:Voordat je wilde ideeën krijgt met een SDX7, let er op dat dit een uitloopproduct is...DragoSz schreef:Ik hoop dat je ze mee neemt. Ik ben al een tijd geïnteresseerd in de sdx7 maar nog nooit luister naar een stel.Wat word de opvolger? of verdwijnt het gewoon?
Dat is echter 8"
Ze zijn bij CSS wel lekker aan het kl*ten zo

