de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Moderator: Beheerdersteam
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
maar ze klinken echt subliem! 
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Dan kan ik de door mij gemaakte Idunn++ ook wel nomineren.

Ik krijg het plaatje er maar niet bij, telkens te groot.
Ik krijg het plaatje er maar niet bij, telkens te groot.
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Zeker! We vergeten vast nog een aantal kandidaten.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
groot gelijk Jeroen. Klassiek , ja, maar ook heel leerrijk.jeroen_d schreef:Och, dan nomineer ik er ook eentje van mezelf, de klassieke 3-weg. Eind januari 2011 afgerond. Zo klassiek als maar zijn kan.
waar staat ie dan (url).hannesie schreef:Dan kan ik de door mij gemaakte Idunn++ ook wel nomineren. Ik krijg het plaatje er maar niet bij, telkens te groot.
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 1#p1470441asterduc schreef:waar staat ie dan (url).hannesie schreef:Dan kan ik de door mij gemaakte Idunn++ ook wel nomineren. Ik krijg het plaatje er maar niet bij, telkens te groot.
Hier een foto.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/downl ... &mode=view
en nog 1
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/downl ... &mode=view
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
RTFMhannesie schreef:http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 1#p1470441asterduc schreef:waar staat ie dan (url).hannesie schreef:Dan kan ik de door mij gemaakte Idunn++ ook wel nomineren. Ik krijg het plaatje er maar niet bij, telkens te groot.![]()
Hier een foto.
en nog 1
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Dank U.Henkjan schreef:
Ik heb nog geen foto gemaakt op de stands waar ze nu op staan.
Correctie:
Laatst gewijzigd door hannesie op ma 16 jan 2012, 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de ZBA luidspreker van het jaar 2011 - nominaties graag!
nog minder dan een een halve dag om te nomineren!
