de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Henkjan »

jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2011.

voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2011 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2012 21:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Henkjan »

doe ik zelf de eerste open deur nominatie maar:

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 60&t=13006
Afbeelding
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Pjotr »

Gut, Arno blijft die veren uit zijn versterker plukken :lol:

Maar wat is nu belangrijk? Uiterlijke bling bling of ook technische bouw kwaliteit en gehoormatige kwaliteit? Zal de bling bling wel weer worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door TubeHead »

Pjotr schreef:
Zal de bling bling wel weer worden :mrgreen:

Kan bijna niet anders toch ? :D Moeilijkt om te beoordelen hoe een versterker klint als je hem nooit gezien/gehoord IRL hebt.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Arno »

Peter, niet zo zuur. :D
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door hannesie »

Ik denk voor wat betreft de versterker van het jaar er een goede kandidaat is met alleen een veel gebruikte print, meer dan 70.!!!!
De LM 4780 van Knuisje

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... lit=lm4780

Er zijn dan verschillende kasten en printen gebruikt, b.v. die van Cobaltjeh
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... +cobaltjeh
en veel anderen die die gebruikt hebben voor hun project.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door hannesie »

En nog 1.
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Echt mooi dus.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1558618
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door BertDB »

hannesie schreef:
En nog 1.
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Echt mooi dus.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1558618
yup, barry z'n versterker wou ik ook nomineren ! :rock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Pjotr »

BertDB schreef:
hannesie schreef:
En nog 1.
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Echt mooi dus.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1558618
yup, barry z'n versterker wou ik ook nomineren ! :rock:
+1
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door ray5150 »

Als Henkjan zichzelf naar voren mag schuiven, dan mag ik dat ook wel... :sure:
IMG_0145.JPG
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=10211
Laatst gewijzigd door ray5150 op vr 06 jan 2012, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door dre »

ik denk dat herman inderdaad een goede kans maakt! :sure:

maar die van arno vind iknet wat fraaier! :mrgreen:
Gebruikersavatar
mtb
Berichten: 1299
Lid geworden op: ma 29 dec 2008, 16:44
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door mtb »

De Audio Power LED (APL) is natuurlijk geen versterker, maar zou eigenlijk verplicht in versterkers en/of boxen ingebouwd moeten worden, om nou eens te zien of je al dat vermogen eigenlijk wel nodig hebt!
Daarom wil ik 'm toch in deze rubriek nomineren: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=13476
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door meiborg »

@MTB: Ik vind je leuke projecten en snedige manier van posten op zich al een nominatie waard!

MvgReinder
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door TheoK »

Omdat mijn project vorig jaar te laat klaar was nomineer ik hem nu.
Een veertje is ook wel leuk. :wink:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=12132
Bijlagen
P1020921.JPG
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!

Bericht door Henkjan »

nog minder dan een een halve dag om te nomineren!
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”