voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2011 gereed zijn gekomen
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Moderator: Beheerdersteam
Pjotr schreef:Zal de bling bling wel weer worden
yup, barry z'n versterker wou ik ook nomineren !hannesie schreef:En nog 1.
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Echt mooi dus.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1558618
+1BertDB schreef:yup, barry z'n versterker wou ik ook nomineren !hannesie schreef:En nog 1.
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Echt mooi dus.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1558618